Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

#KonceptY 4#

29. 04. 2024
4
8
74
Autor
Benetka

Hi!

29.4.2024

Každé. Každičké ráno vždy když projíždím kol Breclavských kasární malovaných...

Vnímám Tvůj smích.

A vnímám i Tvůj pláč.

Neděkuj. Neni zač.

Ránu za ránem Ti přeji:

DOBRÉ RÁNO MILÁČKU!

Přestože vím že neslyšíš. Nevidíš...

Snad jen...

Možná?

Vnímáš.

A máš mě nahá na há(Č)ku.

Možná si i řikáš:

Už neotravuj a_

Vypadni!!!

 

Čůrá(Č)ku

 

30.4. 2024

Brankář týmu NHL Florida Panthers

Sergej Bobrovský

Tak ten teda má ale fakt péro!

Prostě obrovský!!! :D

 

2.5.2024

VČERA a DNES

Včera se neměl s kým líbat. Třešně už stejně odkvetly. Svátek práce oslavil prací. Pouklízel autíčko. Už docela dost připomínalo chlívek. Natáhl prodlužku až vedle domu a starým dobrým vysávačem pigloval vnitřek. Nuž ale... Jak řiká: Už jsou staří. Vysávači to moc netáhne a majiteli tůze loupe v kříži... No už to snáď nejak spolem doklepem...

Taky pochopitelně myslel na Tebe MILÁ. Já nelíbající a Ty? Nepolíbená...?

Dnes... Jsi byla (stejně jako jindy) NÁDHERNÁ! Hlásek sice ještě malinko drhnul ale VTĚCHTVÝCHNÁDHERNÝCHLÍSKOVOOŘÍŠKOVÝCHOČÍCH!!! Už byl Jiskra. Jan z Brandejsa. A měla jsi na sobě tu mikýnu ve které ses mi poprvé vyfotila. (1.9.2020 ve 20:21) Je na zips a já jej rozepnul. To aby Tvé kozičky mohly volně dýchat. Usmála ses a zip vytáhla zpět nahoru. Vím řek sem. Su hrozný. Nedám si pokoj. Nedám Ti pokoj. A tys mi nedala. Facku. Klidně jsi mohla.

O něco později Tě ještě zastihl ve vaší kancelářské kuchyňce. Nedám Ti pokoj. Nedám si pokoj. Otravuju Tě slůvky a Ty odpovídáš Nééé. A já: To už klidně řikej MÉÉÉ! Jako kozička. Aspoň budete tři! A ukazuju na Tvoji pravou kozičku a pak na Tvou levou kozičku a pak na Tvůj obličejík... 

Usměješ se.

Ale moc hezky!

Umím Tě rozesmát!!!

A to je........

Mééé!!! :)

https://www.youtube.com/watch?v=Js-TsL9B0iU&ab_channel=MusicBoxChannel%E2%99%AA

 

3.5.2024

VČERA

SE MI O TOBĚ ZDÁLO

 

VE SNU A V REALITĚ

MILUJI TĚ

 

WIM. POŘÁD

JE TO MÁLO

 

VE SNU I V REALITĚ


8 názorů

stana.lebloch
před 4 dny
Dát tip Benetka

Čerešne už aj tak odkvitli – chcelo by to zmenu zvykov?


stana.lebloch
před 4 dny
Dát tip Benetka

Benetka, pozri sa, čo som tu (na Písmák) dneska dal


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip Benetka

 

(jo, svýho - dávnýho - času jsem také, v jedné břeclavské budově, číhával, až jistá kolegyňka zajde s hrnečkem do kuchyňky... :):) )


dadadik
před 2 týdny
Dát tip Benetka

no tys to dorazil teda

:)


Benetka
před 2 týdny
Dát tip

Pokračování DNES! :)


Benetka
před 2 týdny
Dát tip

DOPLNĚNO :)


Benetka
před 2 týdny
Dát tip dadadik

Ne. Není to blbý. Naopak: Je to sqělý!!! Takhle to má být a to je účel! Pobavit. :)


dadadik
před 2 týdny
Dát tip

:)

je to blbý, že se směju?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru