Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekání na GÓL

21. 06. 2002
1
0
3035
Autor
kirkov

God save Beckham.

Anglie - Brazílie 1:2 (1:1)

Branky: 24. Owen - 45. Rivaldo, 50. Ronaldinho

74. - Mills se proháčkoval do dobré střelecké pozice a jeho pokus tečoval nad branku Cafú.

69. - Seaman se zapotil při likvidaci pokusu Cafúa.

67. - Brazílie je kupodivu stále aktivnějším týmem, z dálky ostře pálili Roberto Carlos a Rivaldo.

57. - Ronaldinho prošlápl Millsův kotník a vysloužil si okamžitě červenou kartu.

52. - Roberto Carlos střílel z úhlu těsně mimo.

50. - GÓL - Ronaldinho nádhernou střelou z volného přímého kopu ze třiceti metrů zaskočil brankáře Seamana.

46. Druhý poločas právě začal.



První poločas právě skončil.

45. + 2 - GÓL - Ronaldinho prokličkoval anglickou obranu, předložil míč Rivaldovi a ten s přehledem překonal Seamana.

42. - Rivaldo s Ronaldem se tlačí do útoku, naráží však na přehuštěnou obranu.

39. - Ronaldo jedovatou střelou z úhlu vyzkoušel pozornost brankáře Seamana.

32. - Roberto Carlos střílel z dvaceti metrů těsně vedle Seamanovy branky.

30. - Heskey nebezpečně hlavičkoval z hranice velkého vápna, střela šla těsně nad.

24. - GÓL - Lucio vyrobil neuvěřitelnou hrubku, Owen ho obral o míč a nikým neatakován pohodlně překonal Marcose.

19. - Ronaldo s Rivaldem se proháčkovali anglickou obranou, jejich kombinaci však zhatil pozorný Seaman.

17. - Iniciativu přebrali Brazilci, aktivní je zejména Rivaldo.

14. - Roberto Carlos minul bombou z volného přímého kopu těsně Seamanovu branku.

13. - Scholesovu jedovatou střelu zblokoval Edmílson.

10. - Roberto Carlos našel dlouhým outem Rivalda, jeho teč zneškodnil Seaman.

8. - Beckham znovu našel centrem Heskeyho, toho o míč v poslední chvíli obral Cafú.

4. - Heskeyho hlavičku po Beckhamově centru zlikvidoval Marcos.

3. - Angličané mají mírnou převahu, tlačí se dopředu, rozehrávali už rohový kop.

1. minuta - Utkání právě začalo.

Sestavy:

Brazílie: Marcos - Lúcio, Edmílson, Roque Júnior, Cafú - Gilberto Silva, Emerson, Ronaldinho, Roberto Carlos - Ronaldo, Rivaldo.

Anglie: Seaman - Mills, Ferdinand, Cambell, A. Cole - Beckham, Scholes, Butt, Sinclair - Heskey, Owen.


houmles
27. 06. 2002
Dát tip
Chybi ti tam McDowellova strela na vlastni branku ve 32. minute!!!

Modigliani
21. 06. 2002
Dát tip
úžasné, ani nepotřebuji TV!

Litochowitz
21. 06. 2002
Dát tip
je to v řiti:-((((.......

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
bať bať.......tram tram tadam tam tadam tadam tadam....snif snif

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
got strafe Brasil!!!!!!

Litochowitz
21. 06. 2002
Dát tip
Brasil = Vasil (Mohoryta)

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Tak co, jedeš nebo ne? A dělej, už tu dlouho nebudu!

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
no kamraáde dneska večer jedu do Lštění, tak mi pošli sms (kristýně) že bych se kdyžtak v sobotu stavil

Nuitík
21. 06. 2002
Dát tip
hele, von zakop :o)))))

Armand
21. 06. 2002
Dát tip
Brazilci jedéééééééééééééééééém!!!!!!!!! jsme to dneska rozjeli v práci velkoplošně a nashle Seamane! nashle!! :)))))))

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
No dobře, a co, že v pátek do Lstení.A já hlavně nemám kredit, tak mi zavoláš anebo rovnou prijedeš, já tam stejně už tak jako tak budu, bertíku!

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
seš blbec Armand (ostatně sem ti to vždycky řikal) pokud někdo preferuje plebejsko-míšeneckou špínu v rytmu samby hopsajících pralesních opic proti síle vznešeného Albionu v čele s grandiózním špílmachrem páněm Beckhemem+Owen pak je u mě vůl, vůl, vůl a ještě jednou kretén.

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
a když už sme u toho všiml sis topinkové party????? to vypadá jako výzva???? nebo sem omyl??? si

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
ne pardon to je omyl....ty ses omyl???

Wopi
21. 06. 2002
Dát tip
ty jo, to muselo dát práce to sem zkopírovat z idnesu navíc je to protiprávní SEŠ JESTĚ VĚTŠÍ VŮL, NEŽ JSEM MYSLEL

Wopi
21. 06. 2002
Dát tip
a díky, že zabíráš místo na titulní straně takovejma věcma

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
práci mi to dalo hovno a neni to z idnesu...bačkoro

Armand
21. 06. 2002
Dát tip
haháááá... pokud miluješ ubohost a nemohoucnost unaveného Albionu, kterou nezachrání ani kouzelník Backham s Owenem a třeba ještě Ashley Colem (ten je ale barevnej co?) a preferuješ DÍRU Seamana, tak ok...... mimochodem, hopsajících pralesních opic, jak jim říkáš, je ve tvém vznešeném Albionu nějak moc pro tvůj jemnocit co? Ti se ale asi příliš opálili na sluníčku .))) Nashlééééééééééé Angliééééééééééé :))))))))) Já mám raději ty co umějí hrát fotbal (a občas i divadlo, ale to mi tam vadí)

wopi asi spadla s plotny

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
krucinál fagot ty bys mě dohřál chlapečku...ještě že sem takovej kliďas....povíme si až káceči pralesů prohrajou z vopocema ze Senegalu.

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Když nám Ferko ráno vstal, smradlavej penis do ruky si vzal. Náhle v něm však zavrčelo, u řitního věnce zasmrdělo. Hned si rychle vzpoměl, kde to včera vlastně seděl, na Růžku na Kutný hoře, v břichu bublá stále hůře. V bytě u něj to teď smrdí, z toho jak tam Ferko prdí. Chtěl vystrčit prdel do ulice, ale už za běhu ke dveřím, z análu teče kašovitá stolice, avšak kdyby včera pivo nepil, věřím, že by se teď neposral převelice, a doběh by k těm pytomejm dveřím. Ferkův kašovitý výtok stolice, to je něco pro cikánské světnice

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
fůůůůj to je spróóóóóstýýý......

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
jé promiňte já se uprd

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Baby

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Kuk :o)

Armand
21. 06. 2002
Dát tip
To je fuk kdo z těch dvou prohraje.... tyhle dva týmy totiž zbyly z těch kteří DOVEDOU KRÁSNĚ hrát fotbal. .... na rozdíl od jiných. :)

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
seš kokosák

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Kuk :o)

Vole
21. 06. 2002
Dát tip
kirkov:dik za skvely report! urcite by sme si rozumeli ale nabuduce to aj tak vyjde..... ENGLAND!!! vindalooo tip*****!

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Death – neutrum, sg., uncount., objective, non-generic, definite Říkám Ti, že nic člověka nesouží víc, než starost, aby našel toho, komu by rychle odevzdal dar svobody, se kterým se ten nešťastný tvor rodí. Ale vládnout nad svobodou lidí může jen ten, kdo uspokojí jejich svědomí. S chlebem se Ti podávala osvědčená korouhev: dáš mi chléb????

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Jo, to je buzna!! Co Vole?

Armand
21. 06. 2002
Dát tip
kirkov: ale umím hrát fotbal :)) na rozdíl od jiných...

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
hele cikáne říkal si že vypadni tak neopruzuj pána a vypadni...uteče ti mlíko

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
Co bolí, to přebolí, co neznáš, to znáš, přijdeš k poušti po moři, tam čekám tě zas. Nezhasínej co hoří, ať hoří to dál, co bolí, to přebolí, proč bys sám to vzdal?

Síšek
21. 06. 2002
Dát tip
ine kafe je sračka

Wopi
21. 06. 2002
Dát tip
tak odjinud (z fotbal.cz?) mění to něco na tom, co seš zač?

Armand
21. 06. 2002
Dát tip
:)) hahaha.. ty si legrační :)) génius smíšený s parodií člověka....... žeby? no ale... ...............míšenec? :))))

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
život nie růžová záhrada

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru