Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brouček

21. 06. 2002
1
0
1054
Autor
valerinka

Na svěžích lístkách rudé růže prochází se malý a krásný Brouček.
Zpívá si svoji písničku s uzlíčkem na rameni pochoduje dále ve své cestě.
\\\"Ahoj Růžová, nevíš jak se dostanu k Sluníčkový?\\\"
zeptá se nesměle.
\\\"Milý Broučínku, musíš se dát na dalekou cestu na které potkáš spoustu přátel i nepřátel. Veliké pasti jsou na Tebe nastraženy. Drž se stále svého přesvědčení. Máš pevnou vůli a dobré srdíčko a tak doufám i já v úspěšnou Tvou cestu. Tu  máš lahvičku s čerstvou ranní rosou políbenou sluncem. Pomůže Ti z nesnází a proto neplýtvej.\\\"
Brouček si vzal lahvičku a uložil si ji do uzlíčku.
\\\"Děkuji Růžová, jsi krásná, moudrá a šlechetná. Už vím, proč jsi považována za královnu květin. Měj se krásně. Navždy na Tě budu vzpomínati s láskou.\\\"
Pravil malý Brouček a radostně vzlétl vstříc svému cíli.
\\\"Krásnou cestu Broučínku...\\\"
Zněl tiše její pozdrav. Ale Brouček už neslyšel a na Růžových lístcích byl vidět jen zvětšující se
stín malého Broučka...


Čolito
05. 08. 2002
Dát tip
:-) pěkňounký

Semipalakva
25. 06. 2002
Dát tip

Bacil
24. 06. 2002
Dát tip
Moc...

Krel
24. 06. 2002
Dát tip
:-)) milé, pohladilo...

Amanda
23. 06. 2002
Dát tip
roztomiloucke...

Dabi
22. 06. 2002
Dát tip
Roztomilé...přineslo mi úsměv a za to dík:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru