Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

král Mišmaš

22. 05. 2024
4
4
71
Autor
Danny

Král Mišmaš jednoho dne vybublal z nedefinovatelna do definovana a začal vymýšlet nesmysly: v knížce, kterou jeho nadaní poddaní četli, bylo dobrodružství, v němž se nacházel "apač chodící bos", král Mišmaš vymyslel, že je vtipné číst to "apač chodí cíbos" a pak vymýšlel, co je to cíbos, dokonce zveršoval nějaký epos o cíbosé opici. Pak zabrousil jinam, když puberťáci říkali "to je boží!" a "to je koží", ptal se, proč to není čertí a jestli je kromě Boha i nějaký Kůh, jehož je to "koží", chápete. Ve skutečnosti nic z toho nebylo vůbec vtipné, ale král Mišmaš v té nevtipnosti a chaotičnosti viděl jistou poezii, kterou s ním sdílelo jen poměrně málo lidí. Ale protože v té době ještě nebyl Internet, nebylo jich dostatek, takže král Mišmaš odešel cíbosou koží cestou zpátky do nedefinovatelna, kde byl větší chaos, takže se mu tam líbilo víc a nebyl tolik otravný co se týče stálého oslovování a vyrušování svých nadaných poddaných.


4 názory

Aru
před 2 týdny
Dát tip

no jo, je to humor pro pár lidí, ALE vždycky se najde aspoň jeden ;)

už Komenský razil školu hrou, tak možná si ty děti málo hrály, aby ocenily v dospělém budoucnu i Mišmaše :D


A s ním by mohlo odejít i mnoho dalších našich současníků :-)


Kočkodan
před 3 týdny
Dát tip

Tvoje dílko je boží. Propůjčuji ti Řád práce s češtinou. ;-)


Janina6
před 3 týdny
Dát tip Alegna, toot

Áách... tady má někdo rád kouzlení s češtinou jako já...

Mišmaš na Hrad!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru