Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

x178x

25. 05. 2024
15
16
267
Autor
Můra73

 

 

 

Do kopřiv sype

hliněnky i skleněnky –

holky nehrajou!!!

 

 

         

 

 


16 názorů

Můra73
před 2 týdny
Dát tip Gora

Veru, Jirko, díky... dát si vlastňáka je tak trochu "pumprdentlich", jak psal Ota Pavel= "je to výborný, ale přitom to stojí za hovno." :)  Prostředí se změnilo a trochu v něm tápám, kdyby šlo programátorsky nastavit, že si autor sám sobě tipovat nemůže, ušetřilo by jim to trapné chvilky zjištění. 


verulinda
před 2 týdny
Dát tip Můra73, Gora

Můro, proč omylem? Tobě se snad tvé haiku nelíbí? :O)), taky se mi to 2x  podařilo a nepátrám, zda se to dá snazat...


a2a2a
před 2 týdny
Dát tip Můra73, Gora

Katuško, smazat nejde, i já jsem si jich již pár přihrál. Ale jednak ti sluší a to haiku by si zasloužilo dvojnásobek (vycházím li ze současné písmácké agonie). Ta grafika k tomu přímo vybízí, jak je debilně tlačítko umístěno.


Můra73
před 2 týdny
Dát tip

omylem jsem si dala vlastňáka, nevím, jestli jde nějak smazat


Lili.
před 3 týdny
Dát tip

Vynikající!


Můra73
před 3 týdny
Dát tip

zajímavá diskuse


Můra73
před 3 týdny
Dát tip

Jirko, to ale nebyl můj příběh. :)


a2a2a
před 3 týdny
Dát tip

Katuško, Katuško, netušil jsem, že máš tak málo kuráže a raději vysypeš dobrovolně hliněnky a dokonce i skleněnky do kopřiv namísto, aby jsi v souladu s genderovou rovnoprávnosti hájila svá práva. A to, že jsi je vysypala do kopřiv, také není hezké. Namísto hrdého dožadování se svých práv alespoň zamezíš, aby tví klukovští kamarádi mohli kuličky posbírat.


Můra73
před 3 týdny
Dát tip

Kočkodane, Tvoje alterhaiku jsou jako vždycky moc fajn.


Janina6
před 3 týdny
Dát tip Můra73

Napadlo mě to... ale té holčičce to stejně řekl nějakej kluk ;)


Můra73
před 3 týdny
Dát tip Janina6

Díky za zpětné vazby. Je pro mě zajímavé, jak různě je tenhle text čtený, ve skutečnosti do kopřiv vysypala kuličky ta, která nesměla hrát. Čtenáři (nejen tady) v textu většinou vidí v akci jednoho z kluků. 

 


Kočkodan
před 3 týdny
Dát tip Janina6, a2a2a, Můra73

Ale holky – jak je vidět – píšou pěkná haiku. ;-)

 

U dulku rozruch

úchvatná hra Helenky

kluci jen zíraj

 

Dala jim na frak

důlek plný kuliček

předsudky v háji?


Gora
před 3 týdny
Dát tip Janina6, Alegna, Karpatský knihomoľ

Mám obzvlášť ráda haiku s dětskými motivy, a tady se autorka zabývá předsudky v myšlení... dospělých.


Janina6
před 3 týdny
Dát tip Gora, Alegna

Tak tak, sexismus je třeba pěstovat už od dětství.


Norsko 1
před 3 týdny
Dát tip

Masakr


a2a2a
před 3 týdny
Dát tip Gora, K3, Karpatský knihomoľ, Santi€

Je rozkošné, půvabné. Až dosud, uzamčen ve vlastním "já", jsem očekával a vlastně i nadále očekávám přesah, téměř poselství, a pojednou mám co dělat s hravostí, kde je svět zúžen(?) na dětské myšlení. Ale dětský svět je větší než ten náš, ve kterém, na rozdíl od dětí máme temná zákoutí, která ho naopak zúžuji nám. Kdo má rád rošťáky, vnímá, jak si utváří své zákonitosti a ještě nám četba vyloudí úsměv a pocit velkorysosti. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru