Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pondelková

06. 03. 2000
4
0
1547
Autor
Astrálka

* po parádnom podujatí.. plnom popredných Písmáckych postáv:-)

***

Poézia panovnica poručila písať "P".

Pár pompéznych postáv písmáckej pospolitosti pochopí prečo. Popíšem pravdivo poetický podvečer, pod prísahou, podrobnosti preskočím;-): Pekné prostredie, pražské podkrovie, prítomní podozrivo prívetiví. Pravdu povediac, Písmáci poriadne prekvapili !:-) Par Odér pohrdol paragrafmi, pod pokutou parkoval pred privátnou parcelou. ( Pritom políciu predsa previezol, premeškala pripnúť papuču:-)) Pozadím presvitali planéty. Po pichliačoch prichádzala polnoc. Predtým poloprázdna putika, po príchode Písmákov poloplná. Ponuka postačila predovšetkým prázdnym pupkom. Písmáci postupne prerušovali pôst polievkami pre pýra.., poburoval personál príliš pasívny. Plodný pisateľ päťkrát pripomínal, ponosoval, postrašil, posúril pingla :-) Prestávkami písal poéziu, preobjednával pivo. Postupne písmenka privykli, pomlčky prestal počítať, produkoval perličky podpultovej poézie. Potom došiel prúd podnetov, pohotovo priskočila pantomíma. Polnoc pokračovala, pomohla prekonať prekážky prítulnosti. Prestanem, papierik pokrčím, pogniavim písmenká, privítam pomoc, postrehy. Palica prázdna, paradoxne, predsa plná pocitov. Pokračujte písmáci, prosím, poriadne preháňajte.

Potmehút

P.S. * * *


tiež tlieskam....:))

Naso
21. 03. 2001
Dát tip
píp-píp) pokuta príjemná pre Pé-pisateľku. Plno pilnej práce! pre poriadok potlesk

Astrálka
02. 05. 2000
Dát tip
* Kateřinka viem, je tam chybka ( ja som zmätok a popleta ) Malo tam byť asi " pozastavil " :-) * ďakujem za tvoje nápady !:-) * to pogniavim bolo vlastne miesto pokrčenia papiera * ruky preč od písmenok! :-))) čo by si bez nich ľudia povedali ? Nemôžeme sa stále iba bozkávať :-)

Katerina
30. 04. 2000
Dát tip
Ja zacinam mit dojem, ze na p zacina uplne vsechno!! Ale co to 'dosiel'??!! Potom prestal prud podnetov... Potom polavil prud podnetov... pogniavim = rozdrtim: potom posliapem pismenka

Sly
12. 04. 2000
Dát tip
přidávám - projektil prolétl poblitou podprdou hihi haah páčko...

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Pekne prosím - prídavek!!! pro práve probuzenou Pampulku:-)))

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Prostě potlesk

Astrálka
11. 03. 2000
Dát tip
* pekne Písmáčkom poďakujem !:-) * pripíšem pokračovanie Pmanie

dtto Azalin... :-))))))))))))

AZALIN
09. 03. 2000
Dát tip
No ja nemam slov... :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Šílená
07. 03. 2000
Dát tip
aloha tu čapku si zase nasaď na hlavu ... je správně čarodějnická a já bych se nesměla pohnout. Tvoje somarinka je nádherná a mě vyprovokovala k hodinové koupeli ve vaně kde jsem smolila pokračování... myslím že mi narostly bláničky mezi prstíčkama:o))) Necháš si mě sestřičko i když jsme teď napůl vodník?

Merle
07. 03. 2000
Dát tip
Zbytečně dobrý :-))))))) škoda, že ti, co tam nebyli, nemohou plně pochopit perfektnost plnohodnotného používání pouze písmene P. (piť)

Šílená
07. 03. 2000
Dát tip
Potměhůte přidávám pokračování přestože překonat poezii předchozích postřehů považuji za proklatě palčivé poslání. Posílám pit a přidávám:PODAŘENÉ!!

Postavy písmáků prošly potemnělou Prahou. Písmačky pozdrželi pospíchajícího přítele párovým polibkem. Pragmatik přesto pláchnul, pokoušeje se polapit poslední povoz.
Pospolitost pokračovala v plíživém pátrání po příhodně poetickém prostředí. Poblázněné písmačky poletovaly a pohopsávaly podvečerními polostíny.
Po půlhodině popocházení poctili písmáci putiku pompézním příchodem. Perzonál polekán připravil pro podivné příchozí prostorný privátní pokojík.
Přítomní povaleči se počali pokradmu přesouvat. Protože přežití pro ně patrně představovalo přední poslání, pustili prorosené půlitry pinožíce se pryč. Pro povznesení pocitů písmáci prokládali pivo polívkou. Porozmáčené pečivo promíchávali prostoduchou poezií. Polibky po polívce provoněl pradávný prostředek proti popíječům pokrevní plazmy.
Pingl pomalu pochopil přesilu. Při poklízení (písmáci pomáhali) proradná přitažlivost povolala podšálek. Podšálek při pádu popraskal. Pingl pozbíral potichu prohřešek přitažlivosti. Poplatíme prohlásila písmačka. Pingl přinesl potrhaný paragon. Převažovali polívky. Písmáci pozbírali peníze, přebytky přerozdělili.
Polibky pláč pohlazení...papa

Měj se sestřičko bylo mi s vámi skvěle:o)))a naší P-poezii nenecháme určitě umřít...a "propó" co se stalo s našimi P-básněmi... Merlíku proč už si tu svou nevystavil? Bíbí? a vy ostatní? Ta moje mi nějak vysublimovala neviděl jste jí někdo? A nechce se někdo ujmout i předchozích neméně skvělých 11 hodin v čajovně... na to si popravdě řečeno netroufám:o)))

Merle
07. 03. 2000
Dát tip
Šílo, to je DOKONALEJ popis :-)))))))))))
Tu moji P někdo sbalil, myslím, že stejnej člověk co sbalil i ty ostatní. Nechci Bibšu přímo jmenovat... ;-))

ALOHA
07. 03. 2000
Dát tip
Šílka, dávam ti klobúk k nohám, nepostúpať:) Ďakujem všetkým, že ste nevysmiali túto somarinku. Šílka, Merle, to hádam nemyslíte vážne! Vy ste stratili P-básne ? Prosím spomínajte !! Lebo bude zle-nedobre :-) Bibša, nie že v tom máš prstíky :) A kde sú tie tvoje dve, há ?:-) Inak, aj moja sa niekam prepadla:-( Azi ?? Neobviňujem, len sa pýtam.. Vy všetci "P", už aj sem tie svoje dajte! ALOHA

AZALIN
06. 03. 2000
Dát tip
:-DDDDDDDDD Nádheraaaaa... :-))))))))))))) Sice nevim, co je to "pogniavim", ale neva.. ;-)))
*** MAGIC ***

Jo, akorát to podkroví má být plesnivé... ;-))))
A v páchnoucím příbytku... :-)))

zolli
06. 03. 2000
Dát tip
PARADA to „P“!! Psaní plné pé písmen!!!
POTĚŠILO!!!

Hackman
06. 03. 2000
Dát tip
Astrálka, vidno, že sa ti tam páčilo, aj mne hej

Lyryk
06. 03. 2000
Dát tip
došiel má iste byť prešiel
chválit nedokážu, pomstím se ti sonetem :-)
"Polnoc pokračovala, pomohla prekonať prekážky prítulnosti" :-)))))) Komu?

Jákob
06. 03. 2000
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru