Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ni prostitutce na kotníky nešahám.. Ona prodává radost, já hloupé agitky

24. 06. 2002
6
2
1919

Je to priserna uchylarna, za chvili ji smazu, ale jen docasu necht demostruje principy kapitalismusu.

Toto kravinimum (damy kravy odpusti) vyzvracene za zhruba sedm minut mi vyneslo $30 v rozhlasove soutezi o basnicku obsahujici slova hic, Deda Mraz, kocovina, Fajn Rádio.

Prosim aby dale cetli jenom ti, kdoz na pozemskem bohatstvi stradaji (duchem na Pismaku chudych snad neni), a vzali si to jako zarne slunce, ze kdyz tohle ma cenu $30, i oni si na kabrio-letku nasetri..

 

Proc sáláš slunce nebeske
ted kdyz jdu parit do mesta?
Pak honem, nez se rozbreskne
u kasny sedim... Nebesa!...

 

i v noci je takovy hic...
"Co delas dite?", slysim hlas..
"Ale co by.. celkem nic...
Kdo jste pane?" "Deda Mraz"

 

Co to díte, sním či bdím?
Nebo to je kocovina?
Pryc se svetem opilym..
laka sladka domovina....

 

Nezoufam si ale. Ziju.
Trebas diky Fajn-Radiu.

 

teda, cervenam se jeste ted.... jeste ze jsem dal ty prachy na charitu.


2 názory

diakritika....:(... ale až tak úchylné to není...a líbí se mně prolog...*

NePoe_ta
10. 06. 2008
Dát tip
Až příště svlečeš, do charity dáš, svůj ošumělý plášť ... kterou zazpíváš? :) -t- Nejsi Martínek? :)))

v pohodě ,,,

Naja
29. 04. 2003
Dát tip
Tak tohle je dobrej vtip v realite... Za ten Prolog, protoze uz se tesim na ty dolace... *! :=)))

Ovšem toto,vskutku originelní.Neuváděla bych tolikrát,že se jedná o blábol,na to čtenář přijde sám.Ale třeba ho to nechá klidným.Měj se fajn a za ty peníze si kup...třeba skleničku na aperitivy :o)

gd
04. 08. 2002
Dát tip
Hilda: Vtip, ovšem, vtip... Já mám nejmíň co říkat...

Hildegarda
03. 08. 2002
Dát tip
gd: ?

galaxy
29. 07. 2002
Dát tip
:o))))

Willi
19. 07. 2002
Dát tip
¨:o)))))

Kastel
26. 06. 2002
Dát tip
Au :o)

Quinn - a je to ptakovina a basta Špidli. ;^))
Bulvera - never. Oni uverej...

jenom pro upresneni: je to do krajanskeho radia v zamori - proto ty reference k domovine a prezivani diky nemu. coz ale nic nemeni na tom, ze je to ptakovina ;^))

Carodej
25. 06. 2002
Dát tip
:-)))

suva
25. 06. 2002
Dát tip
No vidíš, že se v tý cizině uplatníš :c)))

Nuitík
25. 06. 2002
Dát tip
ju, je to ptákovina :o)))) ale dobrá :o))))

zolli
25. 06. 2002
Dát tip
Du psát, prorezá mi vejfuk! Myslíš, že když přidám i párek skřítků a trochu sexu, že to vyždímám až na 50 doláčů??? :o))))))))) MTR a nejen za tu charitu!

Šminka
24. 06. 2002
Dát tip
:-))))))

DarkMind
24. 06. 2002
Dát tip
:)))

:o)

gd
24. 06. 2002
Dát tip
Pohrdám tebou. :)

Aki
24. 06. 2002
Dát tip
:o))

Armand
24. 06. 2002
Dát tip
:))

Radost
24. 06. 2002
Dát tip
:))))))))))))

Spvrivs
24. 06. 2002
Dát tip
Náhodou je to celkem fajn blábol. Nech to tady jako důkaz, co všecko se může ujmout. :-)))

Gastarbajtr
24. 06. 2002
Dát tip
:-)))

Quinn
24. 06. 2002
Dát tip
Heleee :o) kdybys neomílal,že je to ptákovina,možná by si toho nikdo nevšim,panž to neni zas taková ptákovina :o))) I když to fajn radio je dost ptákovinotvorný :o)

Bulvena
24. 06. 2002
Dát tip
Dobrá blbost Tip, ale nevěřím, žes dal ty peníze na charitu :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru