Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Byl jednou jeden chlapec

25. 06. 2002
2
0
789
Autor
Pinky

Jen život, který žijeme pro ostatní, má cenu.

Byl jednou jeden chlapec. Vyrůstal v docela velkém městě, kde bylo moc lidí. Každý den na ulici potkával nové a nové tváře různého pohlaví. Měl hrozně rád děti a věnoval jim většinu svého volného času. I tam potkával mnoho dívek a žen. Práce s dětmi a lidmi v tomto sdružení mu dala vše, co potřeboval - přátelství, touhu žít, ... Ale jedna věc mu stále chyběla ... byla to láska! Neměl na mysli lásku rodičů a přátel, ale lásku někoho, s kým by mohl být šťastný a a mohl se snažit udělat šťastným i jeho. A však jednou někoho takového potkal. Mezi nimi je sice veliká dálka, ale i přes to tu dívku miluje a ona miluje jeho. Od té doby se jeho život naprosto změnil a nechce, aby ta změna proběhla znovu zpětnou vazbou. Je šťastný, protože miluje a je milován!
jednoduché spracovanie to skutčne ale myšlienka pekná veľmi pekná. kto vie čo všetko sa za tým skrýva... :-)

Chapell
01. 07. 2002
Dát tip
Co k tomu mám říci, když to vše moc dobře znám.*

Norek
26. 06. 2002
Dát tip
až do poslední řádky jsem si myslel že se z toho něco vyklube a vono nic

Josefk
25. 06. 2002
Dát tip
:-)

Semipalakva
25. 06. 2002
Dát tip
:-) (-: pusinka jen pro tebe

Miki
25. 06. 2002
Dát tip
příliš jednoduché a dětské

Nuitík
25. 06. 2002
Dát tip
... inu ano, avi...:o)

Katerina
25. 06. 2002
Dát tip
To vypada spis na prolog k povidce.

zirafka
25. 06. 2002
Dát tip
No, poselstvi je sice pekne, ale literarni uroven priserna... asi jako by to psal destilety kloucek

matarej
25. 06. 2002
Dát tip
zamilovanej.........

Lucy
25. 06. 2002
Dát tip
Zirafka to trafila...

StvN
25. 06. 2002
Dát tip
Asi neni ztráta času psát o lásce, ať si můžeme myslet, že je to sebevětší blbost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru