Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ON A ONA

07. 03. 2000
5
0
2653
Autor
AZALIN

Seděl jsem v kupé. Ve vlaku z Prahy do Brna. Jeli jsme ze srazu. Byli jsme sami. Dveře se otevřely a nakoukl ON. Vypadal zvláštně, poněkud šibnutě, prostě divně (znáte to). Divným hlasem, kterému nebylo moc rozumět, se zeptal, jestli tady máme místo. Dostal jsem strach, vypadal přece tak nenormálně. Ze slušnosti jsem mlčky přikývl. Pak vešel a za ním ONA. Nebyla to žádná krasavice a taky vypadala trošku divně. Sedli si vedle sebe. Mlčeli. Potom ON odešel, takovým směšným krokem, asi na záchod a ONA vytáhla knižku o výchově dítěte. Četla si. Nenápadně jsem ji pozoroval. Četla si a přitom se usmívala. ON se vrátil. Sedl si vedle ní, objal ji a četli si spolu. Mlčeli. Pak ON něco řekl. Nerozuměl jsem mu, mluvil divně. ONA mu odpověděla a pak si zase četli a mlčeli. Potom se políbili. Jednou, dvakrát... líbali se. Nedíval jsem se na ně. Nemusel jsem. Slyšel jsem je. Cítil jsem je. Cítil jsem jejich Lásku a v duchu jsem se usmíval. Vlak zastavil, ONA zavřela knihu a oba odešli. Nejspíš už je nikdy neuvidím. Jedno vím ale jistě. Ti lidé byli krásní.
Silvinka
16. 05. 2000
Dát tip
Azalin, toto som ešte nečítala. Ako to? Ako to, že som Ťa zatiaľ tak málo čítala? Vidíš svet krásnymi očami. Vidíš svet očami, ktoré sú mi veľmi blízke... Mal pravdu ten, čo napísal, že Tvoje dielka sú emociálne trháky. Mám z Tvojej tvorby tak nejak krásne na dušičke. Ďakujem. ;o*

Bambulka
16. 03. 2000
Dát tip
Nezbývá než vzdát hold Lásce... Azi, díky!!!

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Azalinku nádhera! něco tak krásného jsem už dlouho nečetla díky a ještě tip

B.Ezejmenij
13. 03. 2000
Dát tip
prostě... píšeš život ... :)

Print
11. 03. 2000
Dát tip
Moc rád tě čtu!!:-))) Je to tebou??????? Těším se!!!!!

Tiše souzním s Lampářem a zasněně se culím pod vousy. :))

Tynic
10. 03. 2000
Dát tip
Chce se mi trošku rýpnout...nevadí ??? Tenhle pohled by snad měl být samozřejmostí, ne? Zatím ale neznám nikoho, pro kterého by byl..většinou je právě onen vizuální dojem ten první, který z někoho máme... Rozumím...až moc dobře rozumím...

AZALIN
09. 03. 2000
Dát tip
Jeee... to je hezkyyyy Alenko... :-))))

Lampář
09. 03. 2000
Dát tip
Tise souznim se vsim zde recenym :o)))

Miroslawek
08. 03. 2000
Dát tip
;o))))

ALENKA
08. 03. 2000
Dát tip
Ja jela v kupe taky s dvema... ON a ONA... Byli tanečníci a do kupíčka mi vnesli sambu, trochu únavy a hlavně nějaký podivný splynutí.. Na povel jsme stejne jedli, pili, spali a četli. Uplné souznění potřeb... asi jsou zvyklí z těch parketů společně držet krok... Taky fajn zažitek, ale Azalinova nedosahuje!

Jákob
07. 03. 2000
Dát tip
Azi je to takové milé pohlazení :o)

Bára Braun
07. 03. 2000
Dát tip
AZALINKU...při poslední sloce kdesi v krajině u srdce mnou projelo něžnědojemné zamrazení....dávám TIP je to nádhera...Žeru Tě!!!

Lyryk
07. 03. 2000
Dát tip
Bára je pěkně nebezpečná, Já s Merlem jsme ve vězení, ty jsi sežrán :-))
Za tak pěknou báseň sis to nezasloužil..

Laďa
07. 03. 2000
Dát tip
Opravdu. Mně se to taky líbilo.
Báro nesmíš nám ho spapat.

Špuntík
07. 03. 2000
Dát tip
opravdu milý.........až se mi z toho stýská......po tulince....

Bára Braun
07. 03. 2000
Dát tip
miláčci...jak se mám udržet, když on je tááák slaďounký :-)) ???

Merle
07. 03. 2000
Dát tip
jo, dost dobrý...

Šílená
07. 03. 2000
Dát tip
Azi zajímalo by mě, co si oni mysleli o tobě a Astrálce (pokud se jedná o tu cestu sem na čaj) Nemyslím si že ty dva vypadali podivněji než vy:o)))) a i já musím říct...když oni jsou tak kráááásní!!!!!!!!

AZALIN
07. 03. 2000
Dát tip
Nebojte se, já se sežrat nenechám.. :-))))

Šíla: :-)))))) No tak to mě nenapadlo, je fakt, že my sme vypadali možná eště podivněji.. ;-)))))))

Báro, no tak! Pustíš mě?... Aaaau, to bolíííííííí.......

Anonym
07. 03. 2000
Dát tip
Azi, celú cestu som driemala, ale keď tí dvaja pristúpili, kútikom oka som si ich potajomky po centimetroch prezrela:-) Urobili na mňa rovnaký dojem
++ ALOHA ++

AZALIN
07. 03. 2000
Dát tip
To je skvělý! :-)))

Máša
07. 03. 2000
Dát tip
No myslím .... že výborné

Anonym
07. 03. 2000
Dát tip
Potesilo, pohladilo, spravilo naladu. p.s. Dokazala to! esky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru