Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blázen???

26. 06. 2002
5
1
1262
Autor
Camelot

O té, která ví...

Jsem jenom člověk,který ve stesku,zmatku a smutku píše tyto řádky.Se slzou v oku a s nadějí,ze zítra vyjde slunce a bude zase krásný den.Všechny noční můry se rozplynou a zas uslyší ten krásný smích.Uvidí tu spanilou tvář,znovu spatři tu jiskru v jejích očích které si ho tak podmanily.Jsem jenom člověk co vytáčí neustále to samé číslo,v naději ze uslyší ty líbezné tóny,které ta spanilá slečna vydává ze svého nitra.Jsem jenom blázen který by pro její smích tančil v dešti bos,pro její pohled přeplaval oceán,za její objetí snesl nebe na zem,za její polibek by i život dal. Jsem jenom blázen,který omlouvá se za své nitro rozervané láskou.A ta láska jak tomu člověk říká je směsici citu a rozumu.Láska ho léčí ale i ubíjí.Člověk však hledá svou lásku bez které nemůže žít...

1 názor

moc se mi to líbí... jen dvě věci mi vadí: vydává ze svého nitra: které ta spanilá slečna vydává ze svého nitra...to mi tam nesedí a pak ten rozum... láska se rozumem neřídí... nemá v ní místo... rozumná láska - to je jak sňatek z rozumu - to je vypočítavost... :o)

Máš tam moc pěkné obraty, ale láska, aby byla směsice citu a rozumu? Odporuje to psychologickým zákonům, ale budiž, je-li to Tvůj pocit. Koneckonců umění není o tom psát pořád o realitě. A blázen realitu a rozum popírá ve svojí nezištnosti, naivitě a jemné nevinnosti. Je to zajímavé, moc. A kdo umí být rozumným a zároveň opravdovým bláznem, je génius. Škoda, že nemůžu dát tip...

(už ho máš :-) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru