Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zástupy žen a mužů

08. 03. 2000
1
0
1381
Autor
Hannah

" Zástupy žen jdou tam a zpátky přecházejí křižovatky... Která má bože, která z nich, nějaké tahy ve tvářích? Kdo pozná z vody kalných louží, že ptáci ještě nebem krouží? Kdo nevzdal se a zápolí? Jsi to ty. Někde, kdekoli... návaly ranních tramvají, copak tě navždy utají? Ve sklonu šíje nebo v hlase snad něco náhle zablýská se, jak hvězda, spadlá do polí, a může to být kdykoli..."

Zástupy mužů chodí sem a tam a každý z nich je občas sám... Který má trochu pochopení? Který mě zase trochu změní? Který z nich je a který není vhodný pro malé noční snění? Každý má drobné nedostatky z kterých se stanou křižovatky pro všechny kdo se setkali a zjistí že se neznali... A pak jen slunce deštěm září i když je zima v kalendáři /a nebo právě naopak - bývá to totiž také tak/ Občas se vzdává v bitvě žití kdo donucen je odejíti,... pak zas se zvedne na protest, když úděl svůj sám nechce nést... A hledá v trávě, keřích, stromech, zvířatech, lidech, květech, domech hvězdu, co spadla do polí, ... najít ji můžem kdekoli...
Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Hannah: To je úžasné za tu hvězdu ti dám tip

Print
11. 03. 2000
Dát tip
Moc...moc...MOC!!!!!!!!!!

Stepca
09. 03. 2000
Dát tip
Úplně jsem se roztančil. Pěkný rytmus. Jen u toho někde jsem škobrtnul, ale to se mi stává u tančení běžně.

Merle
08. 03. 2000
Dát tip
Čau Hančo!!! Už sem se bál, že jsi mi odešla napořád, že mě snad nějaká katastrofa okrade o tvoji přítomnost. Ani nevíš, jakou mám radost. Takovouhle :-))))))))))))))))))))))))))))))))) Vítej zpátky... K básničce: No, taky by se mi šikla nějaká ta spadlá hvězda, ale když jsem se naposled o jednu prosil, spadla mi přímo na hlavu, tak ti nevím :-)) Jinak: dost dobrý, ikdyž ještě ne dost na tip

Šílená
08. 03. 2000
Dát tip
Najít jí může kdokoli... holka mluvíš mi z duše. Moc hezký!!!

Laďa
08. 03. 2000
Dát tip
Mně se to taky strašně líbilo.

Lyryk
08. 03. 2000
Dát tip
Hanni, bezva návrat, to si tak někdo sedne na hvězdu... :-))))) a je zase tady..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru