Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

déšt

29. 06. 2002
2
0
1136
Autor
OverII

Procházet se deštěm

stát pod děravou střechou

procházet se, a sam

jak kapky dešťové

utíká štěstí do kanálu...

 

 


OverII
12. 08. 2002
Dát tip
muzete se mrknout na moje posledni??? Spadla slza ?

OverII
03. 07. 2002
Dát tip
Annika - ne nezapomel, ale koukam ze tu chybi carka... o))

Annika
03. 07. 2002
Dát tip
Citam znovu a znovu a je to krasne vyjadrene, davam t* Dnes nam tu niekokokrat prsalo a cely cas som si vravela - ako krasne prsi, tiez mam velmi rada dazd, ak mam dobre topanky a velky dazdnik ;-))

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
Pekna pocitovka... skvele asociacni... miluju dest...

diderotka
01. 07. 2002
Dát tip
Déšť, déšť, déšť....jak na každého působí jinak... A jaké krásné básničky díky němu a našim pocitům vznikají... Tip - protože jsem zvědavá na tvé další básničky,protože nepíšeš vůbec špatně. Protože tahle básnička shrnula ty pocity, které jsem našla i v tvých jiných básních,co jsem od tebe četla, a protože je prostě taková,jaká je. :-))

Annika
30. 06. 2002
Dát tip
Rozmyslam, preco tu este nie je ziadna kritika..... Dazd mam velmi rada, ale toto mi akosi nedava zmysel. Nezabudol si tam napisat nejaky vers?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru