Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ilúzie

Výběr: Pepo, Print
03. 07. 2002
11
0
1912
Autor
Sýkorka

Slavovi: Pýtaš sa ako to, že o mne strácaš ilúzie, ako to, že som iba z polovice taká ako prv... Môj milý si na najlepšej ceste sa ma konečne dotknúť.

Niekto má o mne ilúzie

 

To sú predstavy

v ktorých som inou ženou

 

Ženou nepodloženou

pozbavenou

tiaže

 

Ako to,

že tou predstavou býva

natoľko zaťažený.


Correggio
15. 10. 2002
Dát tip
*!

Correggio
15. 10. 2002
Dát tip
(tá hviezdočka je pre dicka)

Mythus
11. 07. 2002
Dát tip
Krutá úprimnosť, to je tak spravodlivé, až to bolí.

dick
03. 07. 2002
Dát tip
no obavam sa ze muzi maju zvacsa iluzie o zenach a zeny o muzoch.ako hovori jedno prislovie: VSETKO JE INAK vlastne cely zivot sa ucime zit bez iluzii..pozerat a vidiet len to co naozaj vidime..to co existuje-skutocnost je dolezitejsia ako to co si o nej myslime..a vlastne ked sa jej konecne dotykame takej aka naozaj je-vtedy zistime ze je to smrt a zivot..hmniekedy sa mi zda ze zivot je smrt a smrt je zivot..mozno je to to iste len ludia si to tak rozdelili lebo nevedia ani o jednom nic a o druhom este menej...... do kelu ako ma tato tvoja miniatura inspirovala..som sa rozkecal a asi uz trrepem. ale T* urcite.. .

Ribi
03. 07. 2002
Dát tip
ak vstúpim do očí novej osoby ... tak to čo milujem ... pochádza iba zo mňa ... a možno preto neskôr ... tvrdím ... že to čo tvorí sučastnosť ... je neuchopiteľná zmena

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
za prolog tip!!! je to skvělý! . . . . .

NoHead
03. 07. 2002
Dát tip
Totiz davat take otazky je naramna hlupost. A nikdy som si ani nemyslel, ze si ina ako si. Akosi nemam v povahe nieco si vymyslat a vytvarat si predstavy. Teda mam, ale nie o povahe ludi. A ako sa opovazujes, dievcisko protivne, nazyvat moje myslienky blbostami!?!?!? Ved pockaj, dam ti frčku! :o)))

Sýkorka
03. 07. 2002
Dát tip
NoHead: au :o))) vrátim!

Krel
03. 07. 2002
Dát tip
!!*

Emily
03. 07. 2002
Dát tip
*T

des_te_meer
03. 07. 2002
Dát tip
*

Pepo
02. 07. 2002
Dát tip
Slavove otázky sú nadstavbou, ktorú každý nestrpí. Ilúzie - tie má snáď každý. Krásne, čisto, kruto mu otváraš oči. Kontrast medzi druhou a treťou časťou - *****! Kým on si Ťa vynáša do neba, v Tvojich očiach (zákonite!) musí klesnúť. "Zákon vzďalovania sa" :o) Veľmi vydarené; jednoduché slová, jednoduchá, priamočiara myšlienka. Výber.

Sýkorka
02. 07. 2002
Dát tip
NoHead: To je blbosť. Ani Ty si si ma neidealizoval. Nikdz si sa ma nepýtal, prečo som iná, ako si si myslel.

Bix
02. 07. 2002
Dát tip
Priveľa tvárí máš - básničkových. ( Po káve a Kilimandžáre som o tom skalopevne presvedčená :o))) )

Bix
01. 07. 2002
Dát tip
v tom prológu si sa tomu dostala na koreň dokonale... v samotnom dielku to už iba ozrejmíš :o) ale páči sa mi, ako zdanlivo nezainteresovane si to napísala, akoby tam city nehrali úlohu - konštatuješ ( a pod povrchom to len tak vrie ) hm, Sýkorka bez pocitov, chladná...dá sa to vôbec predstaviť ?? Sestričkááá :o) Tip za prológ - silné

NoHead
01. 07. 2002
Dát tip
Ked ty mas tolko tvari. Niekedy az privela a potom je tazko skutocne sa ta dotykat. Ale napisala si to dobre.

tanganika
01. 07. 2002
Dát tip
bix to vystihla, mozno by sa to dalo dat naopak! t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru