Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O BOTÁCH

04. 07. 2002
6
0
1054
Autor
Kamenna_Tvar

?!?!

 

Koupil si boty. Drahé boty, pěkné boty. Potřeboval už nové jako sůl, a tak se vypravil do centra, aby je koupil. Ty staré už měl tak prošoupané, že cítil, jak se bosýma nohama dotýká dláždění, když jde po ulici. Už cestou z města, když hrdě nesl krabici označenou reklamním sloganem jak ze staré republiky Boty do sucha i deště budeš křičet ještě ještě, uvědomil si jak zlehka našlapuje po kočičích hlavách, hezky z jedné na druhou, aby jim příliš neublížil. Říkal si ale, že když po nich chodí nejen tvrdou podrážkou ale spíše měkkou nohou, asi je to nemůže zas tolik bolet. Pak mu došlo, že vlastně vůbec nové boty nepotřebuje, protože když bude chodit bosky, bude to pro ty ubohé kočky vlastně nejlepší. Ihned poté co mu uvízla tahle myšlenka v hlavě, zahodil boty do nebližší popelnice, kterou potkal. Zul i staré prošoupané a hodil je k těm novým. Rozešel se vesele směrem k domovu a kočky na zemi se k němu radostně tulily, třely se mu o bosé nohy a předly rozkoší…


JASAN
26. 03. 2003
Dát tip
Úplně jsem dostal chuť projít se bosej po chladivých kočičích hlavách.

Gurroa
08. 09. 2002
Dát tip
Chodit bosí nohou? To by byla jistě krása

LaFemme
04. 09. 2002
Dát tip
Libi se mi konec...:-)

Bafomette
18. 07. 2002
Dát tip
no..nemohla bys mi dát vědět do který popelnice hodil ty boty měl bych zájem, prší mi na nohy a když du bosky kočky mě kousaj a škrabou drápkama ale co se týče dílka je svěží, nápadité, poetické...no na tip bezmála určitě naprosto

Bafo: diky, ale stejne jsi mi moc nepomohl... :o) No, fakt nevim, kde je vyhodil... zkus se podivat do popelnic kolem Bati, treba je tam najdes... :o))))) Jestli te kocky kousou a skrabou, znamena to, ze spatne naslapujes, zkus to vic zlehka... zlehounka...

papouch
17. 07. 2002
Dát tip
......já teda nevím, ale já si vzpomněl na to, že se mi před týdnem vysypaly kdesi na ulici z děravé kabely rýsováčky... :-)))

papouch: co nevis? Co si o ni myslet? To ja prave taky nevim, to je ten problem!!! :o))))))))) Rekne mi uz konecne nekdo, co si mam o tehle minipovidce myslet????? :o)))))))))))))))))

nin
04. 07. 2002
Dát tip
tření se o kočky, no tim jsi mě taky dostal!!!! ***

Miki
04. 07. 2002
Dát tip
ten závěr se ti moc poved ...Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru