Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Živote, já tě proklínám

04. 07. 2002
5
0
2150
Autor
Benny

Někdo se mě zeptal proč nepíšu něco veselýho.. Sakra, co? Veselýho? Jak někdo může bejt na týhle planetě šťastnej, kurv*

ŽIVOTE, JÁ TĚ PROKLÍNÁM

Na doby, kdy šťastný jsem byl, vzpomínám.

Je to dávno, co skončily tyto časy,

dávno mi již zšedly všechny vlasy.

Živote! Živote, já tě proklínám,

ach, jak já tě proklínám...

 

Chtěl jsem utéci, ale kam? Kam jinam?

Na každém kroku jen bída a samota.

Štěstí? Pouhá představa, co mysl zamotá.

Živote! Živote, já tě proklínám,

ach, jak já tě proklínám...

 

Jsem pořád osamělý, pořád sám,

jen ty a já jsme spolu zůstali

a nadávky si do obličeje metali.

Živote! Živote, já tě proklínám,

ach, jak já tě proklínám....

 

Jsi ta nejkrutější věc, jakou znám.

Co Život dělá, když lidé trpí a plakají..

Nic! A vůbec se tím netají...

Živote! Živote, já tě proklínám,

radši bych bez tebe byl, se smrtí sám,

ach, tebe, Živote, tebe já proklínám.

 


Koráb
26. 05. 2005
Dát tip
Život je vůl, avšak peklo jsou ti druzí. Co ONI dělají, když jiní lidé trpí? Ale cítím to podobně a rozumím Ti.

Liane
24. 02. 2004
Dát tip
proklínej život- ale až po tom, co ses pokusil ho změnit...

Notreal
01. 10. 2002
Dát tip
značně depresivní.... *

la_bete
12. 08. 2002
Dát tip
Přesně!

Benny
20. 07. 2002
Dát tip
Jo, to je muj pripad. Jeden den je super, druhej den nestojí za hov.. ( hovor? :-)) Dík za tip. Trefila ses skoro na moje narozeniny:-)

Blaznivkaaa
16. 07. 2002
Dát tip
Taky občas proklínám život, abych zjistila, že je vlastně fajn...::) típek si to, ale zaslouží!*

Kalim
11. 07. 2002
Dát tip
Jo, někde by to mohlo bejt i dobrý.

Benny
10. 07. 2002
Dát tip
Nazdar.

Katerina
08. 07. 2002
Dát tip
Benny, ktery kripl nahore? To nechapu...

Kastel
08. 07. 2002
Dát tip
Taky jsem býval dekadentní - než jsem začal fungovat sám (od cca 24 let ) - od tý doby se snažím dělat si ze všeho prču, protože jinak bych si to už dávno hodil, ale jak pravil John - nevěř nikomu komu je přez třicet :o)

Wopi
08. 07. 2002
Dát tip
Kastel - prdlajs :) taky jsem si to myslel, jenže najednou přišla třicítka... a co stim :)

Kastel
08. 07. 2002
Dát tip
Wopi, teď nerozumím k čemu přiřadit prdlajs :o) - jen vím, že kdyby mi někdo před pár lety řekl, že se fakt docela vobrousím tak neuvěřím - prostě každej tu dráhu musí projet sám - ale je to jen můj úhel pohledu - záleží na genetice a situaci každého z nás

Wopi
08. 07. 2002
Dát tip
s tim naprostej souhlas - já řikam prdlajs na to "nevěř..." :)))

Kastel
08. 07. 2002
Dát tip
Jasně - ale taky jsem nevěřil :o) - tak se snanžím alespoň postoj těch mladších vůči nám chápat - prostě než tím projdou tak jim nevysvětlíš, že v tý hlavě se za pár roků zas až tolik nezmění - jen to zrcadlo a množství těch mladších kolem sem tam upozorní, že se někam vezeš... no nic - nebudeme tu Bennymu motat - to je jeho kafe - měj se. Jo - čau Benny.

Krel
07. 07. 2002
Dát tip
klub..

Benny
07. 07. 2002
Dát tip
Katerino ,mně se neomlouvej... ty za to nemůžeš :-) To ten kripl nahoře, co si myslí, že je tu všechno OK a lidi se maj rádi, všichni jsou happy and free..

Benny
07. 07. 2002
Dát tip
...depresářů, romantiků a snílků, Krele?

Benny
06. 07. 2002
Dát tip
Tak, vy jste šťastný? Vzpomeňte si na bídu třetího světa, terorismus a utrpení mnoha a mnoha lidí.. Můžete si říct- to je daleko ode mě, to se mě netýká. Člověk, který je takhle lhostejný, ani šťastný být nemůže. A když vám to lhostejné není, tak také nejste šťastní. Člověk je šťastný jen za svého dětství, kdy žije "na jiné planetě". To ale nebyly jediné důvody proč jsem to psal, je jich tu víc, ale nebudu vám tady fňukat..

Gastarbajtr
06. 07. 2002
Dát tip
Benny: to už je jako z toho seriálu The Young Ones: -Miku, přijde ti vhodný se smát, když je šest milionů na podpoře? -Proč ne.

Katerina
06. 07. 2002
Dát tip
Placem nad bidou tretiho sveta nepomuzu ani sobe, ani tomu tretimu svetu. Na protest aspon nejim maso a neobklopuju se zbytecnym luxusem. Chystam se, ze budu nakupovat v Oxfam. Jenze tohle vsechno nema co delat s tim, jestli jsem stastna nebo ne, umeni je byt stastna navzdory vsemu tomu zlu o kterem pises a ja si nepripadam nestastna, tak promin.

Gastarbajtr
05. 07. 2002
Dát tip
jo, ten prolog měl fakt hustý grády...ta báseň je už spíš "planý pláč"

Amanda
05. 07. 2002
Dát tip
Pekne... avi Krelovi

Wopi
05. 07. 2002
Dát tip
Nelogické už od úvodu. "Jak někdo může bejt na týhle planetě šťastnej" a hned pak "Na doby, kdy šťastný jsem byl, vzpomínám" ... tak si to ujasni. Buď jsi předtim žil na jiný planetě, nebo si pořádně odporuješ. A k obsahu: možná, kdybys ze sebe nedělal takovýho ufňukanýho ublížence, že by i ten život pak byl trochu lepší.

Katerina
05. 07. 2002
Dát tip
Mne se tady libi, muj zivot se zaujetim sleduju a jsem zvedava, jak to dopadne. Je to opravdu ufnukany, rekla bych, bez jasnyho duvodu ufnukany, jako ctenar bych snad mela pravo vedet, proc je autor tak nestastny, citim se osizena. A take mi neni jasne, co autor mysli tim 'zivotem'. Zivot si prece kazdy vytvari sam, takze mi to pripada, jakoby autor proklinal sam sebe!

waltr
04. 07. 2002
Dát tip
Chápu...užij si ten pocit, vážně!

Budulinek
04. 07. 2002
Dát tip
t*

Super, dekadence jak má být :o). *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru