Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Merlemu

10. 03. 2000
1
0
1812
Autor
Laďa

...ještě to neskončilo...

Den za dnem sonety skládá, jeden dáti jemu chtěla bych než noci přijde vláda, bojim se však, že by spich. Nech ledničku zavřenou, neboj se, že budeš roztrhán, nemusíš mít duši spálenou, ani kobrou být ubodán. Byť neznám tvoji podobu, (snad skrýváš zjevu chudobu?) příteli můj milý, řeknu ti vždy hrdě. Píši v sedě a pak i ležím, kým vlastně jsi jaksi nevím, jak to mám vědět, když neznám ani sebe.
Prokletí
21. 11. 2000
Dát tip
haha, tak to promiň ... já se srazů bojím ... brrrm m.

Merle
20. 11. 2000
Dát tip
Prokletíku, museli bychom se líp poznat... to by pro tebe znamenalo jezdit častěji na srazy... Kromě toho si neumíš představit jak dlouhej pořadník už mi tu leží... :-(

Ber
20. 11. 2000
Dát tip
Merle a nezapomeň,že i album až je dost přeplněný

Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*Merlemu: NAA- povedené, líbí se mi závěr, je tak uzavřeně neuzavřenej ... Merlího sonety jsem přelousk všechny ... tohle je Tvůj první ... tak ani Merleho ani Tebe o sonet pro mě neuprosím ... chjo ... 8c) m.

Silvinka
09. 04. 2000
Dát tip
Sonet je krásny keď skrýva nežnosť... A to ten Tvoj rozhodne skrýva! Merlík si to zaslúži :o)). A je to fešák, ale psst...

Print
16. 03. 2000
Dát tip
Merlík bude šťastnej!!!!!!! Já trošku s ním, když dovolíš!:-))

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Dobře napsaný, a ještě, já Merlíka znám a s jeho zjevem to není tak špatný

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
Já chci taky..................... ......................ledničku:-).

Bára Braun
10. 03. 2000
Dát tip
...no nevím jestli Merle nechá tu ledničku zavřenou...ale zjevem chud není. Svým spanilým zjevem již obloudil mnoho žen

Že by Merlík "spich"? Nechci vypadat lascivně jako Miroslawek, tak už radši držím pusu. :)) Dávám ti tipík za pěkný konejšení.

Miroslawek
10. 03. 2000
Dát tip
Nelascivně zpych, spich bych tak opravdu jenom já a to ještě v představách neboť jsem silný pouze na hubě. Jo a Merle má svoji WWW stránku s fotkou, tam se můžete kochat. A mně ten hajzlík žádný sonet nenapíše a přitom jsem se zrovna dneska dozvěděl jaký nemám šarm ;o)))

Laďa
10. 03. 2000
Dát tip
Merleho www stránku jsem před chvílí objevila. Za píchu se omlouvám. Možná to tak má být. Ne, to je výmluva. Člověk je tvor omylný. Vím, že tento sonetíček zdaleka nedosahuje úrovně těch Merleových.

Kyslik
10. 03. 2000
Dát tip
01010100010010000111100010101

Merle
10. 03. 2000
Dát tip
WOW, díky moc Laďo... budu se snažit nezpichnout ani nezpychnout. Ale bude to problém, tohle mě fakt naplnilo velkou hrdostí :-)))

Laďa
10. 03. 2000
Dát tip
Musím upozornit, že je tu ještě někdo, kdo by si zasloužil ode mě sonet, ale na to nemám, to bych si netroufla.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru