Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka za město

11. 03. 2000
5
0
1846
Autor
Stepca

Taky mám "absťák", ale hlavně mám taky rád vítr...:-)

Vítr svou dlaní pohladil louku vzal jí hrst vůně a bez okolků rozdal ji městu, co volání dálek navlékl do ulic, jako nit do korálek. A překvapil kluky, co kuličky hráli s očima do kořán potichu stáli překvapil holky, když vlasů splav hodil jim do očí a schoval se v korunách. A jak tam tak stáli čím dál tím víc běželi rychleji, běželi vstříc rozkvetlé louce, kde vítr snad vonící pozvání květinám krad.
Gabriel
12. 02. 2002
Dát tip
Zrovna jsem opíkal klobásu vítr mi foukal do vlasů a hle v písmáku je taky vítr nádherně to fouká*****************

je to dobré..ale nebudu se stále opakovat.

Cid
25. 04. 2000
Dát tip
Je to krásné, ano krásné. Je v tom něco z Ladových obrazů, nebo kus Hrubínova kouzla. Blahopřeji

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
DOKONALOST SAMA tip

utíky utíky... abys vás ještě chytla :)) na kluka/chlapa píšeš nezvykle něžně :-))

Merle
13. 03. 2000
Dát tip
Zbytečně dobrýť!! du s váma...

Bára Braun
13. 03. 2000
Dát tip
jéj to je kouzelné vemte mě seeeeeeboouuuu

DeGra
13. 03. 2000
Dát tip
Tahle básen má nádhernou atmosféru... Díky za ní...

Kyslik
13. 03. 2000
Dát tip
...uz aby to bolo aj u nas...

Bibša
13. 03. 2000
Dát tip
Jéva ty píšeš o mojem včerejšku, s hafanem jsme běhali po louce a nadávali na fítr... ale určitě nesníš o tom, jak uklouzneš a vyváliš se v bahně a jak mušíš drhnout psa i schody a jak ... mlčím, taky mám absŤák, spacák na mě kříčí ze skříně, že chce taky nasmrádnout kouřem a opýct na ohni jablka ... jo jo, nejdete o víkendu na osadu opéct špekáčky ? :-)))))

KuojiVare
12. 03. 2000
Dát tip
jo jo voda tece srdce boli

PS
12. 03. 2000
Dát tip
Štěpčo, tímhle jsi mě potěšil... Moc. :o) Jestli to znamená tvé osobní utrpení při absťáku, radím - blaho nás ostatních ti to vynahradí! :o)

Hackman
11. 03. 2000
Dát tip
s radostí přijímám

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
Hackmane. Ty jsi můj člověk:-)))))).

Jákob
11. 03. 2000
Dát tip
já taky :o)

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
To je fajn.:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru