Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Quest for hovezi protein

13. 07. 2002
1
0
663
Autor
Limonez

Otazka: \"A gde se bele?\" trapi nejen dementne se tlemici reklamni chlapecky, nybrz i dementne se tlemiciho mne.

Zajiste jste v dnesnich zpravach na verejnopravnim kanalu CT1 s pohorsenim zaznamenali zpravu o nalezu hovezich proteinu v telech drubeze dovezene do nasi republiky z Anglie. Zprava jakkoliv sokujici se bohuzel vubec nezabyvala, podle mne zasadnim faktem, jak se ony hovezi bilkoviny do tel operencu dostaly. Sam jsem ucinil jiste soukrome patrani a diky internetu jsem v odkazech na strankach neokryptofasistickych organizaci nalezl informace tuto desivou skutecnost do nejnechutnejsich podrobnosti objasnujici. Skupine ultralavicovych lucemburskych hackeru Sauberer Packet se totiz podarilo nabourat se do zaznamu Southamptonskeho policejniho okrsku a nekolika mistnich deniku.

Cela kauza zacala zhruba pred rokem vzpourou chovancu v drubezarne Pitchforku, zapadle dire asi patnact kilometru vychodne od Southamptonu. Co bylo pricinou se dnes us muzeme pouze dohadovat, nicmene Pitchforksky obecni posuk neoficialne do zaznamu upozornil na caste zoofilni praktiky, majici na mistnich farmach udajne odvekou tradici odvozenou od stredovekeho prava prvni noci. Faktem ovsem je, ze situace eskalovala loni 22. srpna, kdy kolem odpoledniho caje o pate nekolik podomacku ozbrojenych kusu chovane drubeze proniklo podkopem pod elektrinou nabitymy ostnatymy draty a ze zalohy napadla kulometna postaveni zamestnancu, ktera vmziku pukavcema znicila. Za pomoci vybusniny chemicky pripravene z postriku proti cmelikum vyhodila do povetri hlavni branu, cimz umoznila uprchnout i zbylym asi osmi stum trestancum. Tento den se do analu domestikovaneho pernateho rodu rodu kuru zapsal jako den zrodu nechvalne zname skupiny Kvokavy dzihad operujiciho v oblasti jizni anglie po dobu neceleho roku. Ilegalne zapilovane zobany, hole lebky, hakove krize na dorzalnich letkach, to byly hlavnimy symboly, kterymy rozsevaly des a hruzu v sirem okoli.

Pan Frederick Giblet, jeden z mala mistnich farmaru, mel to stesti videt uderne kvomando Kvokaveho Dzihadu v akci, kdyz pri prepadeni jeho farmy unikl jiste smrti pomoci Zeppelinu z prvni svetove valky ukryteho ve stodole. Neovladatelna, na rade mist poklovnuta vzducholod vsak byla brzy zavata vetrem od more dale do vnitrozemi a tak na jedine zbyle vlastni oko zrel pouze pocatek zkazy sve farmy. Mohutne detonace bioplynu z masivnich podzemnich nadrzi pozoroval uz jen ze znacne vzdalenosti a vzhuru nohama. To co ovsem pravidelne nachazely jednotky SAS na mistech, kde se podobna dramata odehrala, nam poskytuji dost informaci k pomerne presne rekonstrukci. Stopy rozumu se vymykajicimu nasili nezakryly ani plosne exploze nalozi demolicni cety pri odchodu kvomanda. Pod sutinami budov byly totiz pravidelne nalezany na kost ozobane ostatky domestikovane zvere v okoli farmari bezne chovane a v mnoha pripadech i zneuzivane. Ta, povetsinou uzavrena v ohrazenych vybezich, nemela sanci jakymkoliv zpusobem uniknout. Podle odborniku Kralovskeho veterinaru sboru, nektere kusy obzvlaste skotu prokazatelne spachaly sebevrazdu, davajic tak prednost relativne rychle smrti obesenim.

Mistni i statni policie byla bezradna. Skupina po sobe nezanechavala zadne stopy, jez by vedly k odhaleni jejich mista pobytu v obdobi mezi jednotlivymi prepady. Ve skupine uprchle ze Pithforku patrne navic probeh rozkol dvou nazorovych platforem a ty od jiste doby operovaly nezavisle na sobe. Tim cetnost vyskytu utoku na civilni, polocivilni i zcela militantni obyvatelstvo vzrostla dvojnasobne. Celou situaci nakonec policii a armade, ktera se po vypaleni nekolika policejnich sluzeben a jednoho ponorkoveho pristaviste, do veci vlozila, pomohla vyresit nahoda. Druha z frakci - Peprny biskup - na velkostatku v obci Haslet vzala jako rukojmi padesat chesterfieldskych dojnic a dozadovala se velkeho mnozstvi obohaceneho uranu jako vykupneho. V te dobe uz ale veskery skot mel v tracniku umistene GPS zarizeni a namorni letectvo revoltujici drubez smetlo spolecne s osmadvaceti akry lesa a pastvin z povrchu zemskeho. Zpusob odhaleni mista ukrytu Kvokaveho dzihadu je nejasny, nebot byl proveden vyzvednou sluzbou CI5, ktera sve metody odmita publikovat. Vseobecne se ma za to, ze do akce byl z penze povolan specialni agent Roger Fowl, ktery udajne prodelal slozitou operaci a do organizace infiltroval. Venkovse sidlo londynskeho dentisty Arthura Denta, kde se asi sto clenu tvrdeho jadra ukryvalo obklicil 34. a 56. pluk Durnhamske lehke pechoty, ktery po celonocnim bombardovani fosforovymi pumami a lehke snidani zautocil. Celonocnim horenim zdecimovani, ale stale vysoce motivovani kuri kladni zoufaly odpor, ale pri pomerech kdy na jeden zobak pripadne osmdesat bajonetu, byla bitva, da-li se to tak vubec nazvat, kratce po obede, na ktery byla vyhrazena kratka prestavka, vyhrana genetickymi potoky opic a vitezne jednotky tak stihly skvely fotbalovy mac Lewriku a Norfolku o pul seste. Trinact prezivsich rebelu bylo zajato a prevezeno ve specialnich prepravkach do Toweru v Londyne a nasledujici den nade vsemi vynesen rozsudek smrti. Spletite zakony ostrovniho kralovstvi vsak sebou od dob Stuartovcu se sebou nesou ustaveni zakazujici pohrbeni tech kdo zradi korunu na uzemi Anglie a tak se na prani tehdy jeste zijici kralovny matky popravy odehraly tajne a tela byla prodana na export do rozvojovych zemi.
void
05. 01. 2005
Dát tip
a posledni kapky meho kafe pristaly na monitoru dekuju svedomitym vyrobcum za extratesne spoje svych produktu a vysoke odpudivosti kapalin z povrchu jo, tohle se fakt povedlo

Eusebio
14. 07. 2002
Dát tip
Tak, toto je fakt dobre.

galaxy
13. 07. 2002
Dát tip
:-)

Jan_Hus
13. 07. 2002
Dát tip
Pro pravdu bych umřel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru