Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O lži

15. 07. 2002
3
0
590
Autor
Lenci

Nejsnáze se svěřuje neznámým lidem...

  Nejdražší,

jak mám ti sdělit, co na srdci mi leží, co mysl tíží a ruce svazuje,

byla jsem daleko, na malinkou chvíli...potkala jsem muže a byla s ním.

  Utopila jsem důvěru tvou navždy v hlubinách svého hříchu. Lásko, odpustíš mi? Neb ani Bohu své svědomí svěřit nemohu, necítím lítost, cítím jen vinu...

  Prosím, Miláčku, odpusť mi mou slabost, tu, jíž jsem podlehla tak cele. Nevím, zda mohu se vůbec kdy vrátit klidna zpět do tvého náručí, když nejsem ani schopna tobě se doznat před tváří boží. Namísto doznání píši tyto řádky a doufám jen, že k vině přijde i lítost a já budu moci být zas jen s tebou...

  Ty se však nikdy víc nic nedozvíš.


Rumcajs_
06. 01. 2003
Dát tip
Milostný vztah naruby, jak jinak by se tohle dalo popsat?

galaxy
24. 08. 2002
Dát tip
Milosrdná lež :o)*

Francois
19. 07. 2002
Dát tip
Hezký jazyk, vyznání už dnes neviděné, tip

Amanda
16. 07. 2002
Dát tip
Zvlastni pocit...smutne

Markeeeta
15. 07. 2002
Dát tip
Lenci, to je krásný. Staromilský. Něžný. Máš můj típek*

Armand
15. 07. 2002
Dát tip
něžný???? ! no nevím... raději pomlčím...

Lenci
15. 07. 2002
Dát tip
Díky Markeetko,chápu,že se tenhle styl asi nelíbí každému...A taky bych si přála, aby mi to šlo líp.

Lenci
15. 07. 2002
Dát tip
Chápu.

clovrdka
15. 07. 2002
Dát tip
no...na Tvé přání píšu pár slov...ani vlastně nevím, jak to na mě působí...anóbrž takto: forma zvláštní, obsah - to je tak: kdybych nevěděla o co jde, tak bych z toho byla taká zmatená...ale vzhledem k tomu, že to jde z Tebe a vím, co to obnáší a co cítíš, dávám TIP (doufám, že to potěší a podpoří k dalším dílům :-))) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru