Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JA

17. 07. 2002
3
0
992
Autor
bloody

autobiografia

Boli to veľmi ? Spýtala sa a pozrela na mňa. 

Osobne som ju ani velmi nepoznal ale poznáte to sami, zo zdvorilosti a z hrdosti som pokrútil hlavou.

---------------------------------------------------------------


Keby som bol rozprávkar začal by som kde bolo, tam bolo... kedze niesom zacnem nejako inak..

 

August , 7 1979

 

Toto je obdobie vzniku. Evolucie mojho ja ktore sa rozhodlo ze napriek
nepeknej fyzickej stranke mojho bizzarneho tela, budem extravagantny a v  spolocnosti oblubeny. Vzdy som sa za svoje telo hanbil, to viete ako ked vam na tvari narastie pupak vy si ho  vytlacite a hanbite sa za nieco za co vlastne vobec nemozete... Spolocnost...

 

Bol som presvedceny, a aj som, ze svet sa ku mne zachoval nespravodlivo ked mi dal to co som si neprial. No cojaviem.. ty ktori ste v zivote dostali vsetko to asi nechapete ty co toho dostali  prilis malo tiez asi nie. Bolo to niekde medzi. Na jednej strane som vynikal z radu na druhej strane az prilis.  Bolo to mnou ? vychovou ? Bohom ?

 

Neviem ci verim v boha. Myslim si ze ano, hovorim ze ano len neviem ci ano. V biblia  som sa o nom moc nedozvedel ale myslim si, ze
ten, kto je presvedceny ze existuje je obycajny klamar.. ak nie klamar spolocnosti tak klamar svojho vlastneho ja. Takto to ja chapem ...

 

Raz ked som bol na lieceni mi jedno dievca fixkou na tricko napisalo par riadkov. Bol to text od Lawrenca Ferlinghettiho. Ta baba sa volala Adriana aspon to o sebe tvrdila a bolo to prve dievca, do ktoreho som sa zamiloval hoci o tom vobec nevedela. Ten text bol asi z jeho knihy a hoci ma velmi uchvatil nikdy som si tu knihu nezhanal ani nehladal ten text.... ktovie mozno preto aby som na nu nikdy nezabudol a mozno preto lebo sa bojim aby ten text nebol horsi a nepokazil mi tie nadherne spomienky na nu ktore  mam dodnes vo svojom srdci.

Naucila ma hrat na gitaru, nikto o tom nevie iba ked pridem niekedy domov zvesim ju zo steny a spominam. Niekedy sa rozplacem pretoze spomieknky vyvolavaju tie krute pocity ktore sa vo finalnej faze menia na par molekul vody  zmiesanej zo solou a ktoviecim este ...Slzy...

 

Spominam si len na same zle veci. Preco si vlastne vacsinou pametame len tie zle skutocnosti  a prihody pocity a preco sa nam vzdy vybavi to "ZLO" preco to nieje naopak ?

Mozno preto aby sme tu trpeli... Ale je to sucast utrpenia tak ako windows a druha svetova vojna ? Neviem, niesom sibyla .. teraz este
nie.mozno buduci tyzden...

 

Som egoista. Tak ako kazdy jeden z vas. Myslim hlavne na seba ako zivot ktory zijem prezit co najlepsie. Ako ho vobec prezit....

 

Ked som bol maly foter ma mlatil Nezazlievam mu to mal na to pravo
ved o mne hovoril ze ma stvoril. A urcite som si to aj zasluzil,... ozaj
myslite si ze je lepsie foter alebo stvoritel ?

 

Moj zivot je velka tragedia s mnozstvom malych kuskovanych humoresiek. Som drzy a to co robim a ako zijem to by si moj foter k jeho fotrovi nikdy nedovolil.
Moj otec bol vzdy vzorovy a neomylny. Nepoznate takeho niekoho ?

 


Snivam svoje sny. Snivam ich stale. Chcel by som byt raz taky, ako spolocnostou neodszudzovany.
Minule sa my snivalo, resp sniva sa mi to casto ze mam akysi
opasok a ze po stlaceni gombiku som si mohol zelat cokolvek.
Nie nebolo tam ani logo Microsoftu ba ani ziadneho ineho ojebavaca.

 

Raz som poznal jedineho tvora na svete na ktorom mi zalezalo. Bol viac ako moj brat, pretoze ten by za mna nedal ani deravy gros. Veril som ze mu na mne naozaj zalezi ale bud bola moja viera prilis slaba alebo vobec na viere nezalezalo a pojebal som si to proste ja...

ostal som ako kol v plote -- sam..

 

-------------------------------------

Boli to ? znova sa ma spytala ... a ja som s poslednych sil pokrutil hlavou a este tuhsie som pritisol handru k prerezanej zile na rukach..
Boli to ?Boli ?Boli ? stale som to pocul v hlave... stale stale stale

 


DarkMind
07. 08. 2002
Dát tip
Zaujímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru