Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je mi to jedno

13. 07. 2002
0
0
1149
Autor
bloody

moja uplne uplne uplne prva vec co osm kedy napisal.

je mi to jedno

Bim BaM, Bim Bam ... To strasne zvonenie v hlave nje a nje prestat.... Janaa prestan kriciiim na svoju sestru ..... Vrrrrrrrrr do riti ved ja ziadnu sestru nemam ... Zacinam byt wolajako dezorientovany .... V poslednom case stracam prehlad o vsetkom , dokonca aj o makrobiologickom prieskume v Dolnej polome ... Kam to spejem .... Bodla by sprxa..... a sekera

Wrrrrrr , momentalne som zistil ze uz newiem zistit absolutne nic , esteze som sa poistil, pre pripad ze by to zvonenie v hlave prestalo.... ..........

Rozbil som telku , newiem co ma to chytilo ale dostal som take brutalne nervy, ze som to proste newydrzal .....

Ked prisiel foter, skoro ma zabil .... Powedal som mu ze spat skludom moze aj pri mame a on mi jednu vrazil ,..... kua ... Uz viem z coho mam to zwonenie w hlave.... Zo zakrvavenym trickom som pomaly balil fotra do igelitu ... Fucking world ... Cely som od krvy ale srat ma tu nikdo nebude .. Akoze tu facku – dve som zniesol v pohode ale to, ze my resetoval linux, to bolo aj na mna wela.... chudinka PP06.... Stala ma dve vodky a 1 pagac... Ten pagac som vykseftil za bratov osuxany casopis minicat ....

Linux je w riti .... Disk hlasi nejaku chybu ... wobec v sebe nebadam znamky lutosti za to co som spravil....

Po prestudovani HTML z priliehavym nazvom MURDERS som dokoncil moje dielo .... Na tom internete sa clovek dozvie naozaj vsetko .... Rozhodol som sa ze budem rebel ... Budem pluvat na chodniky , nadavat ucitelom a smiat sa policajtom .... a nebudem mat ten skurweny windows....

Porozbijal som wsetky okna na protest proti Microsoftu ... Akoze susedia sa cudovali ale ja som im powedal nech sa staraju o seba a ignoroval som ix. .... Za dalsi sposob uznania rebelanstva som powazowal striekanie neslusnych slov v spojeniach z Microsoftom ...... Bum

Zobudil som sa na policajnej stanici ... Sprej my nezobrali tak som zo zvyku nastriekal I hate Microsoft ... Strasne ma dobili .... newladzem sa ani pohnut ... Boha je my zle . Na polici som tvrdil ze ten napis som naozaj ja nenastriekal .... Zase ma zbili ... skkurveny fizli......Hm akoze ked ma konecne doviezli domov za 1. Som nemal cim striekat a za 2 som nemal ako striekat lebo som mal obe ruky zlomene .... po lici mi stekal maly pramienok krvi ... PP06 tka je mrtva ... co uz ale newiem ci budem mat dost igelitu aj na nu ....

Wytah som brutalne doflusal, robilo my to extremnu radost. Na zaver som ogrcal tlacitka a veselo som vyhupol von . Zapalil som si jointa a zacalo ma drhnut , tak som w samoske lopol plechovku Coca Coly .... Vypil som ju na ex stale som smedny boze ten joint bol brutalny a ujebal som este jednu .... znova som sa vygrcal... zeby v tom bola nejaka suvislost ? Zaznacil som si do diara : NikDY VIAC nespajaj JOINTA a CoCa colu ... Ono miesat drogy by sa naozaj nemali .... zacalo sa zmrakat wonku som widel matne sa pohybujuce tiene wolajakych galganow , potmehudsky sa dohodujuc a tak debilne gestikulujuc ze uz aj Vinetue by poxopil ze sa jedna o diilerov... Dneska bol Windows po 350... kua zase isli disky hore ....

 

Bola za mnou socialna kuratorka a pytala sa ma somariny .... Bola celkom pekna a ja som nesulozil ani nepametam .... Zacal som ju balit. Po pol hodine vstala a odisla no ja som si stihol vypytat je telefon keby sa njeco stalo . aj tak z toho nic nebude a prilepil som si na zastavku dalsi otrhany listok z telefonom ... Chcel som zapnut video ale bolo my to na prt lebo bola rozbita telka.... Pice to som si neuvedomil ... Ziadne porno dnes nebude pomysliac si tuto tupost som si obul bakandze nahodil bundu a odvrknuc "Von" na maminuotakzu "kam ides ?" som sa vytratil z bitu ...

 

Zase ma dobili ..... tentokrat to boli dilery ... Vcera som im lopol dva disky ... dnes si ma pockali .... ledva sa hybem boze ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru