Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proc?

19. 07. 2002
0
0
592
Autor
Kyle_Simmons

Povim vam jednu pohadku. Kdo se nad ni zamysli?

Zil byl kdysi davno jeden Clovicek. Porad si stezoval, jak je na tom spatne, jakou ma strasnou praci a jak je chudy. Presto ze mel zenu, ktera se o nej starala a snazila se mu dat vse, o co si je rekl. Presto mu to porad nestacilo. Porad chtel vic a vic. Tu se jednou stalo, ze sel z prace domu a srazilo ho auto. Odvezli ho do nemocnice. Tam ho lecili jak mohli, ale nejsou to bohuzel zadni kouzelnici. Bohuzel nemohl chodit. Clovicek si strasne zoufal, a stezoval si porad a porad. Doktori mu sice rekli, ze pokud bude cvicit, tak ze muze zase chodit, ale on tomu neveril a utapel se ve svem trapeni (Tvrdohlavy jako beran - pozn. autora). Az prisla jeho zena a zhodila ho z vozicku, na kterem sedel. Nechtela mu ho dat, a on se musel snazit postavit.Dokazal to. Zacal chodit a byl naramne stastny.Radoval se z toho, jakou ma praci, jakou ma skvelou zenu. Uz mu nevadilo, ze nema moc penez....

 

Ale co se zmenilo? Co bylo jine ve srovnani se zacatkem? 


"peníze nebo život?" zkus si vyložit význam a důsledky této vetičky aspoň z deseti pohledů a už se nebudeš ptát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru