Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialog pana X, Y a Z

20. 07. 2002
2
0
677
Autor
Kyle_Simmons

Pan X: Ahoj Y. Jak se vede?

Pan Y: Mam se fajn a Ty?

Pan X: Ale. Znam Te moc dobre a poznam, kdyz Te neco trapi. Tak ven s tim, co je to?

Pan Y: Mas pravdu. Vis tyka se to me divky M. Neco se stalo a ja nevim jak ji pomoci.

Pan X: Hm. Rad bych Ti pomohl, ale nevim o co jde. Povis mi to?

Pan Y: Nemuzu.Slibil jsem M, ze to nikomu nepovim. A co slibit, za tim si stojim.

Pan X: Chapu, kdybych neco takoveho slibil, taky bych Ti to nerekl. Ale presto, muzu Ti s tim nejak pomoct?

Pan Y: Je to stasne tezke.

Pan X: Vidim, ze Te to moc trapi. Nemusis mi rikat o co jde. Zkus to treba nejak obecne.

Pan Y: Vis, M se neco stalo, a strasne se boji, aby se to nikdo nedovedel. Vis, boji se, aby to nekdo nepoznal z jejiho chovani. Chapes?

Pan Z: Nazdarek chlapi. Byste neverili co se mi stalo tuhle nedeli.

Pan X: NO, co se Ti prihodilo?Povez!

Pan Z: Jsem byl na disce a potkal jsem tam jednu suprovni kocku. Tak jsem ji tak trosicku opil a

Pan Y: Ja uz musim. Mejte se.

Pan X: Z pockej!

Pan Y: Ne ja uz fakt musim. Cau!

Pan Z: a potom jsem ji privedl ke me domu a tam jsem se s ni vyspal. Ona sice nechtela, ale to mi nebylo prekazkou. To je co?

Pan X: Promin, ja uz musim!

Pan Z:Co je? Rekl jsem neco?

Pan X: Ne, ale ja uz musim.

(Pan X dozene Y)

Pan Y: Pochopil jsi to, vid?

Pan X: Ano, uz vim, co se stalo M.


Notreal: mas pravdu je to krute a je to zivot. Bohuzel

Notreal
21. 09. 2002
Dát tip
je jedno jako formou to bylo podáno je to kruté je to ze života *

hmm

m11
20. 07. 2002
Dát tip
skoda ze se do dialogu nevlozila jeste ta suprovni kocka :-)

promiň ale pana X a Y už vážně nemusím :-) Nic proti dílku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru