Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDialog pana X, Y a Z
Autor
Kyle_Simmons
Pan X: Ahoj Y. Jak se vede?
Pan Y: Mam se fajn a Ty?
Pan X: Ale. Znam Te moc dobre a poznam, kdyz Te neco trapi. Tak ven s tim, co je to?
Pan Y: Mas pravdu. Vis tyka se to me divky M. Neco se stalo a ja nevim jak ji pomoci.
Pan X: Hm. Rad bych Ti pomohl, ale nevim o co jde. Povis mi to?
Pan Y: Nemuzu.Slibil jsem M, ze to nikomu nepovim. A co slibit, za tim si stojim.
Pan X: Chapu, kdybych neco takoveho slibil, taky bych Ti to nerekl. Ale presto, muzu Ti s tim nejak pomoct?
Pan Y: Je to stasne tezke.
Pan X: Vidim, ze Te to moc trapi. Nemusis mi rikat o co jde. Zkus to treba nejak obecne.
Pan Y: Vis, M se neco stalo, a strasne se boji, aby se to nikdo nedovedel. Vis, boji se, aby to nekdo nepoznal z jejiho chovani. Chapes?
Pan Z: Nazdarek chlapi. Byste neverili co se mi stalo tuhle nedeli.
Pan X: NO, co se Ti prihodilo?Povez!
Pan Z: Jsem byl na disce a potkal jsem tam jednu suprovni kocku. Tak jsem ji tak trosicku opil a
Pan Y: Ja uz musim. Mejte se.
Pan X: Z pockej!
Pan Y: Ne ja uz fakt musim. Cau!
Pan Z: a potom jsem ji privedl ke me domu a tam jsem se s ni vyspal. Ona sice nechtela, ale to mi nebylo prekazkou. To je co?
Pan X: Promin, ja uz musim!
Pan Z:Co je? Rekl jsem neco?
Pan X: Ne, ale ja uz musim.
(Pan X dozene Y)
Pan Y: Pochopil jsi to, vid?
Pan X: Ano, uz vim, co se stalo M.