Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

depky jsou potvory

19. 07. 2002
0
0
1136
Autor
parchant

jak jste na tom ?

jendoho dne , to jsem byl sám doma, byla moc moc velikánská bůřka a já pozavírával všechny okna , padaly opravdu moc veliké krůpy , takže by to mohlo klidně zničit i rostlinky , ale to mně hned nenapadlo . foukal divokej vítr a někdo zazvónil , šel jsem otevřít - a snažil jsem se  rychle ,protože , kdyby to byl někdo , kdo by se chtěl chovat před bůřků , taky aby se mohl rychle skovat , no . potom sem zjistil , že tam nikdo nestojí , že zvonek zvoní sám od sebe "asi"  a leklo mě to . ač tam nikdo nestál a já se díval na tu prázdnů chodbu , nebo co to je , a zvonek normálka zónil    ,  asi nějakej duch ,řekl jsem si a  tak sem se tomu podivil a myslel si , že se může dít všechno , co snad jen půjde , ale mně že to bude uplně fuk ,ať se děje co se děje , z míry mě to nevyrazí , klídek , protože nejblbější věc , kterou kdy můžu udělat je" divit se " - prostě , svět není tím čím si ho považujeme , li by to tak někdy bylo , museli by le sidé chovati uplně jinak , vážit si ho , milovat ho , brát všechno tak jak je , a ne ja k by to mohlo být . vážit si skutečností , a ne fikcí , být spokojený , to je nejdůležitější.je mi 16 let a rozhodl jsem se , že budu putovat za nirvanou.vím  že to asi zřejmě bude dosti složitá cesta plná nástrah , které sem si nakladl na cestu já sám , ale v tom je právě ten fígl, protože - nikdo mně na cestu vývoje klást překážky nemůže , nesmí a nedá se to , takže jediné překážky , které se mohou na té mojí  cestě objevit sou ty , které sem si tam nakladl sám před mnoha a mnoha životy v různých zmateních a pomateních , v nevědomosti - kladl jsem li si je sám ,musím vědět nejlíp kudy je obejít a já je obcházet budu protože nemám co ztratit , jsem čistá duše , jsem nastávající bodhisattva , jsem jogín začátečník , modrý básník v učení nespoutané  spontání prózy tak trochu podle kerouaca , ale taky tak trochu , spíš ve většině , podle sebe a svých názorů na věc .cesta  za nirvánou bude složitá , ale zvládlo ji už mnoho lidí , duší , vím že to zvládnu i já .nechám si pomoct od všech různých náboženství , ale nebudu je brát až zas tak moc vážně , protože všude se objevuje něco , co by mně nevyhovovalo . - totiž myslim si , že každej člověk by měl býti sám svým mistrem a na všechno přijít sám , svou nejkratší a nejpohodlnější cestou , budha byl normální člověk a vlastními názory na věc si svět vyřešil po svém , chci li dosáhnout rozplynutí a pochopení tak si prostě vymyslim své náboženství , ale to mně stejně nadiktuje moje podvědomí , ty poznatky a konstrukce, takže to až zas tak spontánní není.život je mi jenom hrou , ni už nevím kterým kolem, hazard hraju dlouho a v poslední době -  já neprohrál a nevyhrál, jenom sedím a hraju , vím , že prohrát není vůbec zlé , vyhrát není vítězství. důležité je být  - B Ý T  - nechť ty duše  rozplynou se v šeru , .No prostě zazvonil ten zvonek a já si vzpomněl na to , že se tady dějí věci , a je jich moc , co jich nevnímáme , ale měli by jsme . chodím světem ,vím že bych mněl mít závazky , ale já na to kašlu , protože jsou to jenom fikce , špagáty dřevěnejch kašpárků - a já vím , že jsem loutka - sme v systému , dali nám virtuální realitu , pětismyslnou , včera jsem v sadě pil sodovku , tonic , takovej cirtonovej a jak sem zavřel oči a napojil se na tu láhev , ta ůleva , ta ůleva po zkrocení žízně mi byla podezřelá , nedali si pozor , prokecli se , já sem zjistil že to není tak jak jsem to doposud považoval , tá úleva byla nenormální , mněli si na mě dát větší pozor , ale dobře jim tak , - metrix - to je to co by mělo praskat ve švech , autor světec,ten film nám v kostce říká snad vše co o světu můžeme vědět,a když ne to , tak nám rozkodně svou fiktivní pravdou pomůže zbavit se svých největších - vnucených  - problémů , ale ti lidi si prostě  ničeho nevšimli , jakto ? ptám se . to co jsem pil v tom sadě nebylo to za co jsem to považoval, poněvadž to co jsem v té láhvi viděl neexistovalo - na vlečce od traktoru po cestě ze sadů domů jsem zjistil , že na světě není jediný pár či více lidí , kteří by při pohledu na jedinou věc , např.paličku , viděli tu stejnou věc , neexistuje takovej pár lidí , a už vůbec ne trojice a víc - to co jsem viděl nebylo, to je jen takový program .Jsme kriplové , kuličky z hlíny napojení na snůšku nějakých sračkových spojů , vyvolávajíc v nás všechny smysly , bůh je hráč , "tento náš domněle reálný svět " je jenom kapitolou ve hře , tu hru kterou hrajeme podporujeme jakýsi systém a kdokoli bude tento systém podporovat bude odměněn , - žízeň , má li ji někdo , musí se snažit aby se dostal k pití , chce li si ho koupit musí pracovat, což je podpora systému , pak si ho jde koupit , čímž systém posílí a napije se , a  za odměnu dostane pár impulzů ze sračkových spojů ,které mu zařídí speciální požitek , ukojení jeho domnělých žíznivých pocitů , které jsou též výsledkem těch spojů,říká se tomu hasit žízeň a nejenom žízeň se hasí , všechno co prožíváme je jenom pochvala a nebo trest za podporu systému.těm největším hráčům se za odměnu dostává doměle úplných rozkoší , pracháči , největší podporovatelé systému , dostávají dobrého jídla , lascivního sexu , stavů drog a podobně , no ale toho a podobně už moc není . ten hnusnej systém co máme tady na domněle reálnym světě se snaží překonávat alkoholem  a výtržnostmi  ti takzvaní asociálové , v domnění , ale je to marné , poněvadž i tímto působem je ten systém posilován a oni jsou taky odměňováni ,nevědomky,ale jsou.Někde jsem četl o tom domu , co v  něm žili lidi a měli se celkem pěkně a prozkoumávali ten dům ,pili v něm  radovali se , hádali se , no prostě obvyklosti , jednou nemoh jeden v noci spát a tak chodil po tom bytě a chtěl ho prohledat , najít další místnost,nebo co  , ale chodil zbytečně ,  - nemohl se nijak dostat ven a po čase o tom řekl svým přátelům a oni nad tím uvažovali celé večery a dlouhé noci , a přšli na to ?.- ta věta je uzavřená.trooman show . to je přesně to samý co říkám já. jenom podpory systému , které tady rozebírám a bestak tím taky podporuju ten systém , který mně po dopsání techto řádek odmění krásnou a pustou depresí , no není to tak , vždyť vy to přece taky víte , NE  ?

parchant
21. 07. 2002
Dát tip
no , já si tak rozlišuju abstraktní myšlenky od konkrétních , - o vážných věcech přemýšlím spisovnějším jazykem , abych se mohl líp vyjádřit a předešel nějakýmu zamotání se v od dovíčeho odvozenýho výrazu -, popisovat reálné věci ,předměty , to se dá i tim dialektem , barjakym, ...sice by to bylo taky lepší spisovnym jazykem , ale proč si neužít dobré nálady , když už jednou je a píše za klábesnicý ... :-)

IVANOL
20. 07. 2002
Dát tip
...nepochopil jsem, proč si v průběhu vyprávění změnil styl jazyka, kdybys vydržál až do konca, mohlo to být zvláštné..:-) ...jinak, taky šťastnou cestu!

tassa
19. 07. 2002
Dát tip
Šťastnou cestu za nirvánou!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru