Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrazená

19. 07. 2002
3
0
823
Autor
Milena

Já su sama celičká,

jak len pilná včéélička,

moj život sa kutálí,

z tej velikej dáli.

 

Bububu, mamička říkala, 

keď já maličká

byla.

 

Bububu říkají,

 všichni co prijeli,

 v tej velikej dáli.

 

Já nic nemám,

nikdy nic mít nebudu

ať sa treba rozkrájim.

 

Kravičko má nejmilejší,

daj mi trochu tého mlíčí

moj milý sa spozdívá,

a už asi neprijde.....

 

V měste selek habaděj,

čo vóní lép než ja

od krav.. 


Rowenna
07. 01. 2003
Dát tip
No, ten Internet mi do toho celkového koloritu taky nějak nezapadá. Internet do každé vesničky pod horami. Ne, já tady tomu nerozumím. Mileno, to je asi tak sedmá básnička, kterou od tebe čtu, a ještě pořád nevím, jestli tomu mám věřit.

Francois
23. 07. 2002
Dát tip
Přiblblá nemůže být, když má interfernet, to bychom museli být všichni..... -:))) tip

Zly
21. 07. 2002
Dát tip
To Anonym: Přiblblej seš ty. Nech ji bejt. Mě se to líbí. Je to prostě povzdech. Někoho, kdo zjevně žije jinak, než třeba já. Nebo ty. Myslím, že nemáš šajn o co gou. .. Nakonec myslím, že Milena přesně naplňuje podstatu písmáctví. Je odněkud z Prdelova, lítá kolem krav, "nic nemá".. což je vesnický terminus technikus pro "ničím nejsem" a píše. Je to Písmák! A na rozdíl od všelijakejch ubohostí, které jsou sice zdatným přesmyčtěním, metamorfující skutečnost do intelektuálně polozdařilých výpovědí a u kterých se můžeš jen dohadovat, co chce ten či onen sdělit, tohle dýchá reálnými reáliemi a pocity. (Sem se rozčílil)(Hehe) (Bububu)

Milena
21. 07. 2002
Dát tip
Děkuji Ti Zly nebo Zle za hodné zastání, já možná trocho přeháním ve svých pokusech,ale je to tak jak si to odhadl,život na vesnici je trocha drsný a mě tak pomaha se z toho trochem vypsať.Ještě jednou mockrát díky!!!

Damik
21. 07. 2002
Dát tip
Souhlasim se Zlym, přiblblejch Anonymů99 nemá cenu si všímat. Mě se to líbí, je z toho hezky cejtit atmosféra venkovského života. Fajn. :-))

Milena
20. 07. 2002
Dát tip
No, smutné...

Schlange
20. 07. 2002
Dát tip
slabší

Kastel
20. 07. 2002
Dát tip
docela kameňák :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru