Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***

14. 03. 2000
3
0
975
Autor
Lermontov

Když rozčeří se v dál žloutnoucí niva, a šumí svěží les, jak vánek se jím zdvih, a v sadě ukrývá se zarumělá slíva, v příjemném stínu lístků zelených, když vonnou rosou světle postříkaná, v soumraku růžovém, či jitra zlatou hrou, z pod křů mně konvalinka stříbrem tkaná tak přívětivě kyne hlavou svou, když potok studený se roklí vine hravě a v jakýs teskný sen pohroužen za houští, mi ságu tajemnou šepotá o dálavě té tiché krajiny, již stále opouští, tu z duše odlétá mi tíha její strohá, tu vrásky na čele se rozplynou mi zas, i mohu zachytit na zemi štěstí jas a na nebesích vidím Boha...
Movsar
13. 09. 2004
Dát tip
dobrý. děláš si kozy, viď? ale promakaný to je. tip

Seregil
16. 08. 2002
Dát tip
Stálo za přečtení....

O.S.to6
30. 11. 2000
Dát tip
zarumnela sliva!!! tak to je mi blizke, ani nevis jak :o)))

Bix
30. 11. 2000
Dát tip
Nádherné prostredie, také preslnené a očarujúco skutočné...dokonalá forma...a rýmy a...TIP !

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
zajímavé

Merle
14. 03. 2000
Dát tip
jojo, dost dobrý starej brachu :-)))

Laďa
14. 03. 2000
Dát tip
Pěkně propracovaný. Jenže já teď nějak všechno vidím černě.

Stepca
14. 03. 2000
Dát tip
Posílám típek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru