Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spaluješ

23. 07. 2002
7
0
1791
Autor
Gekon

Jediným pohledem spaluješ mosty mého sebeovládání
a rozbíjíš nástrahy kolem mého srdce
tisíciletý led taje ve zlomku vteřiny
ani on nedokázal vzdorovat ohni skrytém v tobě.

 

Nasládlá vůně parfému umocňuje smyslnost okamžiku
a zhoršuje můj nekonečný pád do zatracení.
proč jsem tě jen musel potkat?
proč jsem tě nepotkal dřív?

 

Na tvoje otázky nemohu odopvědět.
jazyk mi shořel, když jsem se doma pokusil vyslovit slova,
jež ty říkáš bez zaváhání,
které mi šeptáš v noci, když mám strach

 

Ozvěny melodie z počátku časů
dokáži díky tvům kouzlům uslyšet
ve vzduchu kreslí mi před očima květy
a krvavý zdá se pak celý svět...


Gekon
19. 08. 2004
Dát tip
mno .. ty barvicky jsou tam z jedineho duvodu: nemam barvy rad a co se tyce slozitosti .. me se to libi takovy, jak to je a nahlas jsem to nnekolikrat cetl, pokud si vzpominam .. jednou i verejne ;)

Andulka
18. 08. 2004
Dát tip
Nelibi se mi tam barvicky. Jednak me rezou do oci, jednak me to pripomina trpaslika v zahradce...:-). Libi se mi tam nektere obraty a nektere verse a to moc. Jenze podle me ti to zabiji...tak nevim jak bych to vyjadrila.....obcasne slozite vyjadrovani....zkus si to precist pomalu a nahlas....treba vycitis ty veci co mam na mysli. To je kritika jak vrata....ja vim...se omlouvam, ze jsem lepe neumela...:-)

Shammann
14. 11. 2002
Dát tip
Od toho abychom si vymýšleli a zmírnli každodení bol všednosti!

Semeno
14. 11. 2002
Dát tip
tak to je ovšem bezva! To je fakt fantazie, fantasmagor!!! Jupíí!

Shammann
14. 11. 2002
Dát tip
Semeno: Hurrá a dem stavět huhuláka

Semeno
14. 11. 2002
Dát tip
U vás napad sníh? Anebo ho chceš postavit takhle: huhu huhu huhuhuhuhu huhuhuhuhu huhuhu huhuhuhuuhuhuhu huhuhuhuhuhuhuh huhuhuhuhuhuuhu huhuhuhuuhu (největší koule a to už mě neba :o))

Semeno
14. 11. 2002
Dát tip
U vás napad sníh? Anebo ho chceš postavit takhle: huhu huhu huhuhuhuhu huhuhuhuhu huhuhu huhuhuhuuhuhuhu huhuhuhuhuhuhuh huhuhuhuhuhuuhu huhuhuhuuhu (největší koule a to už mě neba :o))

Shammann
14. 11. 2002
Dát tip
Ani jedno, ani druhé milá, to já jen tak pro tebe:-)

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Ach bože, jak živé a představitelné.. a známé.. ona byla starší... Dobře napsáno*

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
Hmm, tak todle mě ještě nepotkalo, hehe, čim to asi bude? ZU dílo: Fajnový, ale na mě málo tvrdejch pocitů, takový nebarevný( nemyslim barvy vizuální), neobrázkuje mi to, no!

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
No taky to asi není pro každýho!

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
...tohle sa mi veľmi pačí. Fakt. Vybarvuješ se:-)Tak nevim, sem z tý diskuze vyrozuměla, že to pochopí jenom vopravdický chlapiska, či co?........heh...?

Drownedgod
13. 11. 2002
Dát tip
.....mno myslím, že to nejni jen o chlapech a pro chlapy a nejsou to jen jejich city, nepochopit to může i chlap stejně jako žena.....už jsem tu četl mrtě podobných dílek a to převážně od ženského osazenstva a pochopil jsem.....dřív nebo pozdějc si něčím podobným projde každý a na každým to zanechá jinou stopu....stejně tak na mě......:-)

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
jo dík...UF...necejtim se jako chlapák.....jo asi sem už taky poznamenaná...ne čerstvě...poznamenaná výrokama, dílkama, jedním pesoněm na zastávce:-)

Drownedgod
13. 11. 2002
Dát tip
.....ha.....:-)

Gekon
13. 11. 2002
Dát tip
shammann: ona nebyla starsi, ona nebyla zadna (bohudik/-zel?).. ale od ceho je fantazie? ;)

Starr
07. 11. 2002
Dát tip
Nahodou ty barvy jsou pekny.A zvlast ta ruzova:)

Starr
06. 11. 2002
Dát tip
Moje mila příšerko,tohle je moje oblíbená básnička.Fakt povedený a taky trošku barevný!Což je u tebe velkej pokrok(to neznamená,že to máš hned přebarvit.Ale těší mě ten záblesk barev v tvé duši:)

Gekon
06. 11. 2002
Dát tip
chci jen ukazat, jak jsou ty barvy hnusny a cely to kazi ;)

Gekon
01. 09. 2002
Dát tip
nemyslim, myslim ze svet je jakej je a nemuze za to, ale dobrych lidi je jako safranu..lidi delaj svete, ne opacne, vis? Jinak, vsechny mosty co jsem kdy postavil jsem temer ihned spalil, az na jeden a pravda se skryva v tvych slovech.. no, nakonec ale taky shorel, nastesti

koník
30. 08. 2002
Dát tip
nekdy je lepsi mosty spalit, aby ses nemusel bat ze je jednou nebudes moct znicit... a pokud to nekdo udela misto tebe, snad ti pomuze uvidet to, co ty nevidis... svet je zlej, ale lidi jsou dobri.

Narvah
15. 08. 2002
Dát tip
Píšeš pěkně, ty barvy to ale hyzdí...

Krel
27. 07. 2002
Dát tip
!*

Amanda
25. 07. 2002
Dát tip
...silne tam nekde shlouby duse... moc libi!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru