Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(0) - Karel Knoblauch přichází

28. 07. 2002
0
0
884
Autor
PrivateEye

Konečně se Písmák dočkal! Od dnešního dne bude tento hodnotný server obohacen postupně uveřejňovaným výběrem těch nejzajímavějších příhod soukromého detektiva Karla Knoblaucha, čímž ještě zvýší svoji atraktivitu! Milovníci napínavé literatury, plesejte!

Kdo je Karel Knoblauch?

 

Možná není všeobecně známo, že jde o legendárního detektiva, jehož barvité příběhy byly vzorem pro mnoho literárních detektivních postav.

 

Podle koho myslíte, že byl vytvořen Phil Marlowe R.Chandlera?

Podle koho byste hádali, že psal I.N.Šangrilov svého F.M.Marlova?

 

Modří už tuší.

A protože tuší, tak už ani ne tak modří, jako spíš černí.

 

Karel Knoblauch byl oním mužem, který vyřešil záhadný Případ Pableskujících Kedlubnů.

On to byl, kdo odhalil spiknutí Společenstva Kosých Klobouků (ano, kosých, nikoliv kosích - v tom byl onen háček, na kterém ztroskotal Scotland Yard),

on usvědčil hlavu Gangu Utahaných A Totálně Ospalých Mihulí.

 

A nyní je tedy zde, aby nás vtáhl do t*a*j*e*m*n*a svých příběhů...

 

... to be continued ...


Pája
29. 08. 2002
Dát tip
:-)))

MikeFish
30. 07. 2002
Dát tip
Vím, že jsi Karel. Karel Knoblauch. Vím to, protože mě kdysi naučili číst. Znám tě a moc dobře to vím. Vím to, protože mi to řekli. Kdo, to ty nemůžeš vědět. Znáš mě, ale nevíš proč. Brzy to poznáš! To je můj cíl.

PrivateEye
30. 07. 2002
Dát tip
nejlepší metoda, jak prý pobavit Boha, je říci své plány do budoucna :)

PrivateEye
29. 07. 2002
Dát tip
Jmenuju se Karel. Karel Knoblauch. Znáš mě, ale nevíš o tom. Znám Tě a vím o tom. To je má metoda.

ravi
28. 07. 2002
Dát tip
budeme se těšit .-)

Wiki
28. 07. 2002
Dát tip
miluju detektivky :-)))))))))))

MikeFish
28. 07. 2002
Dát tip
Jmenuju se Majk. Majk Fish. ...a Tebe neznám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru