Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má mysl zmatená

24. 07. 2002
0
0
859
Autor
anula

Má mysl zmatená

Má mysl zmatená, cítí se jak růže zlomená, má duše bolavá, cítí se jak tělo ochablé, má touha, city vyprahlé jsou dávno již, už dlouho necítím se jako semišová myš.

Má láska, zda-li někdy vůbec byla, pronikla mi mezi kluzkými prsty zkřehlými, co je to vůbec láska? je to když srdce mé, něha, touha, chtění a chvění stanou se zblblými?

Je to ten pocit pohody, klidu a smíru, je to ta síla, která mi dodává k životu potřebnou víru?

Chaos a zmatek teď v sobě mám, za vinu ji nikomu však nedávám, ba ani sobě samotné, jak zní to slovo divně – jednotné!

Na druhou stranu jsem šťastná, sama sebou, spokojená a vyrovnaná v pohodě, jak je tedy možné, že má mysl se cítí tak zmateně?


Ať si kdo chce co chce říká, v jiném světĺe tě poznávám...a vidím :o)

Twardowski
24. 07. 2002
Dát tip
Mně se to líbilo, možná by to chtělo lepší spojení vět, aby mě to tolik nevytrhovalo z celistvosti obsahu. Jinak pěkné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru