Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odhodlanost

25. 07. 2002
3
0
1645
Autor
Aknel

Díky Falko za inspiraci.

Odhodlanost...

Je to při všem, co jsem už promýšlela, ta poslední věc, ke které bych se hlásila. Nechávám plynout dny s tím, co přinášejí a nevšímám si moc toho, jestli se mi daří plnit svoje předsevzetí, protože pak zbytečně vyšiluji, jestli jsem neměla místo toho, co dělám, dělat něco úplně jiného... Znáte to. Každý den se dá začít krásným předsevzetím, co všechno stihnu, ale když pak ve všem shonu máte čas se podívat zpátky, nějak to nesouhlasí…Tak si to posuneme z pole A4 do pole A5 a když pak jednoho krásného dne dojdeme na H8 a kde nic, tu nic, zakroutíme hlavou nad tím, jak nám ten čas letí Takže samotná odhodlanost je málo. Co je ktřeba přidat, aby se nám začalo rýsovat něco konkrétnějšího pod košilkou otřepanou, pod košilkou děravou? Vůle. Jo jo jo, to to lechtá. Jako když honíš blešku v kočičím kožíšku, uniká, schovává se, skáče, neposedí. Jedině ji utopit. A to nám jde, topíme svou vůli v pohodlnosti, v zaběhaných kolejích a přebíjíme trumfy, které ji nakonec vykolejí na vedlejší, suchou travou zarostlou, slepou kolej. A než se nadějeme, máme tady zase čas předsevzetí Pro mě je odhodlanost zatím oříškem.


Fée
14. 08. 2002
Dát tip
Je to milé a líbí se mi obraty, na úvahy sice moc nejsem, ale blíbí :o)

Aknel
14. 08. 2002
Dát tip
Taky jsem se dnes odhodlala dostrkat pár potřebností na Červený kříž, takže ten oříšek začínám pomalu louskat... :c)

Čolito
04. 08. 2002
Dát tip
vážně zajímavý

Aknel
26. 07. 2002
Dát tip
Jojo, hlavně umět je na sobě vidět! To je fuška... :c)avi

Armand
26. 07. 2002
Dát tip
To je první fuška :) Ta druhá je s tím něco udělat :)))

Aknel
26. 07. 2002
Dát tip
A teď, která je těžší? :c) Já už s tím hýbu, ale aby se dalo s mými chybami něco dělat, musela jsem si sundat své vnitřní růžové brýle o vlastní bezchybnosti a ten první pohled, to bylo žúžo, málem jsem zůstala oslněna tím svitem, když se mi rozsvítilo :c))

Armand
26. 07. 2002
Dát tip
:-)))

Aknel
26. 07. 2002
Dát tip
Vidím, že se dobře bavíš... :c) možná je to účel cvičení :c))

Armand
26. 07. 2002
Dát tip
dávám ti za pravdu ... :-)

Aknel
26. 07. 2002
Dát tip
Fajn, toho jsem chtěla evidentně dosáhnout... :c))))

Armand
26. 07. 2002
Dát tip
"evidentně" s tím nemá co dělat :)

Bacil
26. 07. 2002
Dát tip
Zajímavá ú-vážka...

Armand
25. 07. 2002
Dát tip
:) ☼ A1! - asi se špatně odhodláváš k odhodlanosti :))

Aknel
25. 07. 2002
Dát tip
Něco na tom bude... :c) A ty?

Armand
25. 07. 2002
Dát tip
Nedlas mi avízko! :) Já to mám ok :)) Ale .. no, nikdo není bez chyby :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru