Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černá

15. 03. 2000
0
0
1276
Autor
Amorph

Hořící ulice,zbořený podloubí, duše bez těla a těla bez duší. Ďábel se se smrtí dnes večer zasnoubí, výkřiky ticha teď zaznívaj do uší. Krutá je nenávist zrající staletí a v každém nitru má zasutý dráp. Pak přijde černý den, s ním války prokletí, život se smrti přestane bát. Čekám, až zvony odbyjí naposled, bude tu všude jen ticho a klid. Armády nevinných pošlapou tenhle svět, některá srdce tu přestanou bít. Když anděl pomsty snesl se na zem, ze světa pomalu myšlenky odchází. Myšlenky na to, co znamená nenávist, myšlenky, které nemají žít. Ztrácí se můzy, když do války jdou andělé, ze světa vulkán se za úsvitu stává. Pod vrstvou z popela to šílenství se přikreje. Snad nebe naději nám novou může dát.
Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
andělé ve válce…slunce na chvilku zašlo za mrak …a nechalo mě tu ve stínu…mráz přeběhl po zádech…

Print
16. 03. 2000
Dát tip
Snad nebe naději... snad i ty...!:-)))

Merle
16. 03. 2000
Dát tip
kdyby se to trošku vypilovalo, bylo by to (pro mě) zbytečně dobrý...

Anonym
15. 03. 2000
Dát tip
*!...

Anonym
15. 03. 2000
Dát tip
Internal Server Error

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru