Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt

15. 03. 2000
0
0
1384
Autor
D

Smrt (to se nedá číst) "Doktore?" "Pozitivní. Nalezl jsem u něho smrt. Ležela vedle něj a mile se usmívala. Bléééé." Paní Johnesová zatleskala a tři sluhové odnesli tělo jejího manžela z ložnice. Slunce právě vycházelo a paní Johnesová se cítila přešťastna. Zapálila si cigaretu a sedla si na terasu. Usrkla ze sklenky své oblibené pití a hlasitě si krkla, až se zahradník otočil. "Co čumíš?!" rozkřila se. Zahradník se vrátil zpět ke své práci, ale pomyslel si své. Kráva, jedna, buzeranstká. Zítra s tím tady praštím a odjedu na venkov za svou ženou. Beztak, tam mám celé hospodářství.
ty skrytý obsahy...

Heulwen
13. 02. 2005
Dát tip
Hehe. Mile se usmívala-bléé :-) Já bych neřekla,že je to fejeton,ale kravinka je to parádní, zábavná a ftipná! :-) Tudíž klub a tip,abyste věděli ;-) Takončení je tak absurdní,až je opravdu vtipné :-)

Tomaszlosin
26. 01. 2005
Dát tip
Tohle jestli fejeton, tak už všechno. Je to KRAVINA!

Agnežka
21. 02. 2004
Dát tip
A mě se to zase líbí... Každá ta osubka je něčím osobnost, i ten doktor, co hledal vedle smrt. Když se vykašlu na metafory a podobné blbosti, zajímalo by mě, kdo mu dal diplom. Podle mně ten chlápek umřel rád! Já bych teda umřela. Pssst: a ta koza Johnesová nebyla kráva, ale prase .... ale nikomu to neříkej!

Jazžov
08. 10. 2003
Dát tip
Proč je to kráva? Tak se třeba z tý smrti zbláznila. Jinak je ale pravda že je to takové divné.

Peeta
05. 12. 2002
Dát tip
jezis, co to je?? pripojuju se k většině, začátek super, konec příšernej!

Lou
10. 03. 2002
Dát tip
Merle to vyjádřil přesně!

Mně tam teda pointa chyběla. Souhlasím s tím, že začátek je dobrý. Jen nevím, jestli je pro tohle dílko nejvhodnější kategorie fejetonů. Na první pohled (resp. počet) bych spíš hádal na úvod k nějaké povídce.

Duše
20. 06. 2001
Dát tip
má, pro zahradníka šťastnou:-)))))

McCoal
04. 04. 2000
Dát tip
Začátek je opravdu skvělej, o to je to pak větši zklamání, když člověk zjistí, že to nemá pointu.

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
souhlas s Merlem

Laďa
16. 03. 2000
Dát tip
Jo je to kráva.

Merle
16. 03. 2000
Dát tip
První věta se mi líbila a rozesmála mě, ten zbytek mi přišel jen jako nicovní vycpávka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru