Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O nesmrtelnosti chrousta

31. 07. 2002
1
0
1463
Autor
kajka

myslíte, že se taky převtěluje - takovej chroust?

Pro pořádek: nejsem žádnej filosof, ale když mi maminka vždycky říkávala, jestli přemejšlím o nesmrtelnosti chrousta, tak jsem byla velmi poctěná tou důvěrou v mé intelektuálno - od té doby prodělalo mé přemítání nad již zmíněným tématem značné transformace. Kupříkladu vnější projevy přemítání: nedloubu se už u této bohulibé činnosti v nose, značný pokrok, že? Nebo: hledím při tom Pánubohu do oken, protože On je má vždycky krásně čistá, narozdíl ode mne...

No, ale abychom přešli od nicneříkajícna k něčemu konkrétnějšímu - jsou chvíle, kdy bych dala království za objevení tajemství nesmrtelnosti této na první pohled odpudivě vyhlížející bytosti. Jdeme-li až k jádru pudla, zjistíme totiž, že pokud je chroust opravdu nesmrtelný,  je na co se těšit! Neboť, co dokáže takové titěrné stvoření, musí být pro vládce světa hračkou! Ale háček je v tom, že nějak nevíme, z kterého konce začít. Ale představte si, že na to přijdeme: konečně bychom prolétli časem spolu s ním a ruku v ruce, tedy krovku v krovce, spatřili místo, odkud vyrůstá duha. Zatím nám to - jako lidstvu myslím, jde pěkně ztuha...


kajka
23. 08. 2002
Dát tip
a h a ! Tak to jsem si nevšimla, že jsem konec porýmovala :c)

aRmida
22. 08. 2002
Dát tip
ale proč, nad čím by člověk měl přemýšlet, než nad nesmrtelností chrousta? vždyť kterýžto problém může být všeobjímajícnější než tento? a ten rým na závěr - duha - z tuha - to teda klobouk dolů, něco takového se hned tak nevidí! za ten nemohu nedat tip!

Pháthía
21. 08. 2002
Dát tip
Príma úvaha.Mě to taky často mamka říká.A taky říká,že když se do něčeho (někoho,v našem případě chrousta) šťourá moc dlouho,začne on šťourat do nás.Tak dost,přece,koukej se na svět očima plnýma optimismu a nelaboruj nad nesmrtelností chrousta...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru