Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A tak štěkám

04. 08. 2002
6
0
2677
Autor
jehostara

a tak štěkám

jako hrom

gédé je můj

šampion


Nicollette
17. 02. 2006
Dát tip
to je kouzelnej rým !! :-)))))))))))

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
hua hua

Josefk
19. 12. 2002
Dát tip
:-)))

Narvah
11. 12. 2002
Dát tip
A je to!

nin
08. 11. 2002
Dát tip
Nene, Blšánek se jmenuje šéfredaktor Týdne, už jsem si vzpomněla. Nikdy není pozdě, od svejch 23, co jsem se dala dohromady s majklem jsem toho stihla hodně :-)))

gd
08. 11. 2002
Dát tip
To je Balšínek!!! Blšánek je náš medvídek, kterej děsně fandí fotbalovému klubu FC Chmel Blšany.

nin
07. 11. 2002
Dát tip
jasně a přání je fotr myšlenky a když to daj tyhle dva spolu dohromady, maj nevlastní sourozence opakování a myšlenku dost, jani, dost, už nikomu nic nepiš!!!! dneska ne!!!! gd, víš co nikdy nedělej v práci? nelej si do piskly erektusu vodku a už vůbec tím nezapíjej diák, když se pak pokoušíš nainstalovat si novej počítač :-)))) (já vim, žes mi řikal, abych todle jo a todle né, ale mám omluvenku, fakt tu po 3 týdnech nic nestíhám a myslela jsem, že se mi udělá líp :-) hahaha, kromě toho, jak jsem na všechny vtipňoušká, jsem rozbila právě teď skener a sice nevim, jak je to kvuli mně technicky možný, ale NIKDO kvuli mně nemohl přes firemní server na net asi půl hodiny :-))))))

jehostara
07. 11. 2002
Dát tip
nin, na tobě je vidět, že tě tvoje práce baví!!! já mám hroznou chuť taky něco rozbít. asi utrhnu Blšánkovi nožičku, až příjdu domů.

nin
07. 11. 2002
Dát tip
kdo je Blšánek? nejni to ňákej politik? mě ta práce bavila, dokud jsem nebyla 3 tejdny nemocná a pak nepřišla a nezjistila, že se mi na stole nahromadila práce na 100 let, co se nikdo nenamáhal ani roztřídit, a že tu tím pádem musím zůstávat denně přesčas tak do 20 hod, na což nemám, nebo ano, ale pak se to tluče s mými tak dost chatrným předsevzetím vysrat se na opiáty. Jenže jenom díky nim je to první práce po letech, kam se dokážu zatím dohrabat plná energie a lhostejnosti ke vzhledu a výrokům svých spolupracovníků. Za posledních 6 let mě z každý práce vykopli, protože jsem tam přestala chodit, jelikož jsem se vždycky probudila s pocitem, že není možný, abych tam jela a někoho z těch lidí viděla :-))) jinak hezký trhání, chceš-li doma něco zničit, pozvi mě na návštěvu, máte-li počítač, je to jasný :-)

jehostara
07. 11. 2002
Dát tip
Blšánek je náš medvěd. Já jsem byla dva měsíce nemocná,takže teď v práci vydávám rádia, což by zvládl tak průměrně inteligentní šimpanz...uvažuju o opiátech, ale nevím, jestli není pozdě. Samozřejmě můžeš k nám přijet něco zničit, nebyla bys první ani poslední.

gd
07. 11. 2002
Dát tip
blšánka ne!!! radši moji nožičku!!!

jehostara
07. 11. 2002
Dát tip
gd: nebo hlavičku

gd
05. 11. 2002
Dát tip
ponožky nejsou prádlo. :)

gd
05. 11. 2002
Dát tip
hle, pravice podaná k usmíření, co ty na má drahá? drahá a stará? a ty nepr(u)ď, nin, opakování je matka moudrosti!!! a love není nikdy dost!!!

jehostara
04. 11. 2002
Dát tip
to teda byla Itálie + dvě hodiny stávka v koupelně následoval vpád na Písmáka, nechtěla jsem věřit, že nejste erotická seznamka, když k nám domů začlo chodit prádlo

jehostara
03. 11. 2002
Dát tip
hurvinku děkuji, věděla jsem , že to oceníš

hurvinek
31. 10. 2002
Dát tip
*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Margarettka
05. 09. 2002
Dát tip
?

Seregil
04. 09. 2002
Dát tip
... zajímavý, veselý a hravý (?)....

gd
27. 08. 2002
Dát tip
LOVE, VOLE! ALL I NEED IS LOVE! (NEBOLI MERGLE.)

nin
27. 08. 2002
Dát tip
hele, gd se vopakuje, to je ale trapák. (všimli jste si, jak je na mlíku nebo na vínu, prostě na krabici, napsaný, že to balí Tetrapak? to je takový slovo, že by to někoho mohlo docela vystíhovat, jakože se bavěj o něm :-))

nin
26. 08. 2002
Dát tip
:-))) teda nevim, jestli to nepatří do Psychotický frakce Písmáka, někam do obsesí :-)

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Ano, rozhodně do obsesí. Dalo by hovořit o nezřízené vášni, posedlosti, závislosti... Je to droga. :))))

nin
26. 08. 2002
Dát tip
no jo, ale já se to tam bojim zařadit, když Danny, co vede klub, má nějakou averzi k dílu tvojistary :-)

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Už se bavím nad tou diskuzí... "To jsi se zbláznila? Co to sem cpeš za slátaniny?" "Jak zbláznila? Je to snad psychotickej klub, ne?" "Psychotickej jo, ale ne debilní..." Udělej, jak uznáš za vhodný. Ale patří to tam. Rozhodně.

nin
26. 08. 2002
Dát tip
tak já to tam teda posílám a jestli mě vyloučej z klubu, založíme si vlastní psychoticko-debilní frakci :-)))

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Já bych hlasoval pro libozvučnější "Debilní klub".

nin
26. 08. 2002
Dát tip
ono nic takovýho ještě neexistuje?

Můj žampion je pečárka polní nebo jak se ta svinská houba jmenuje, ale je to hezké a takové procítěné. TIP, johohó, protože láska je tu s nami, buďme s ňou!!!

galaxy
23. 08. 2002
Dát tip
:o))))))))******

Carodej
19. 08. 2002
Dát tip
shit again and bigger!

jehostara
19. 08. 2002
Dát tip
and pongy

jehostara
16. 08. 2002
Dát tip
dík.

jehostara
15. 08. 2002
Dát tip
čaroděj mou družku velice pohněval, a tak usilovně přemýšlí nad nějakou říznou poznámkou, kterou by tohoto rádobykritika pohněvala. bohužel jí to chvíli potrvá a připojení přes modem není nejlevnější, takže jindy. ALE TOHLE BY SIS TEDA NA ŽENSKOU NEMĚL DOVOLOVAT, ČÁRO!!! ABYCH SI NA TEBE NĚKDE NEPOČKAL A NEDAL TI AVÍZO!!! (to jsem psal já, milý gd.)

jehostara
15. 08. 2002
Dát tip
Sprosťáku sprostej!!! Zakomplexovanej!!! (To psala mojestará a stálo mě to padesát korun. Shit.)

jehostara
15. 08. 2002
Dát tip
Neser!!! (Kč 12,60.)

Čolito
15. 08. 2002
Dát tip
*

Carodej
07. 08. 2002
Dát tip
shit.

jehostara
05. 08. 2002
Dát tip
já to těm kritikům umím ale zavařit!!! i ti nejsilnější odpadají??? gédé, nechceš si konečně nabít utržené sluchátko???!!! ...nedá se ti dovolat.

Wopi
05. 08. 2002
Dát tip
gédé, nechceš nabít??

Wopi
05. 08. 2002
Dát tip
genyjální degeneratývno mají na tebe poličana nebo snad LOVEckej placatej co já vim

gd
05. 08. 2002
Dát tip
ALL I NEED IS LOVE!!! TAK NAVAL LOVE, VOLE A NEKECEJ!!! SV: Má zavařovanej mozej. Myšlenkovej kompot. Nebo komplot?

gd
04. 08. 2002
Dát tip
VIVAT!!!! BRAVO!!!! MISTROVSKÝ KOUSEK!!! MEGATIP A ROZESÍLÁM SPOUSTU AVÍZ, ABY SE VŠICHNI MOHLI POKOCHAT!!!! ŽJÓVA!!!!

Wopi
04. 08. 2002
Dát tip
jehostara svou si vede: její šampion je gd!

gd
04. 08. 2002
Dát tip
ÁBéCéDéGéDéPřeDe ToHleŽádNáNeDoVeDe PřeDeVelMiSpoKoJeNě PřeDeJaKoKoTěVseNě KoKot. ChaChá... Uh... Chm.... Promiňte.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru