Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je to láska,....

05. 08. 2002
1
0
926
Autor
Machino

Touto básní začínám svou dráhu romantického básníka.Možná.

Co je to láska, co je život?Tajemná kráska ze které jsem marod.Je to nemoc. která bolí i hřeje, ale zemřít, bez ní to nejde.Tak proč ji stále hledám, když sil už nemám.Kde se jen skrýváš, odkud se na mě díváš.Jsem zmaten, až se mi objevíš budu šťasten.
Ezechiel
20. 06. 2005
Dát tip
a víte vy co? já bych to nechal napsat do jedný věty a basta .. :-)

No, no ... ještě nějakou práci to dá, ale v rámci našeho programu dávám do klubu :-).

Pokracuj romantiku! Libi, mozna si to mel dat to odstavcu, cetlo by se to lepe. :}

HanulexXx
13. 12. 2003
Dát tip
Je to super !

bartak
09. 10. 2003
Dát tip
Omlouvám se, ale na mě je to trochu přesládlé. S formou jsem navýsost spokojen. Jen mě mate, že občas čárky píšeš a občas ne. Možná by ses měl rozhodnout, zda budeš psát s interpunkcí či nikolivěk. Každopádně jako první pokus to není špatné.

Mně se to líbí, ale jak už to tu párkrát zaznělo, dát tomu trochu jinou formu by nebylo špatné.

Amanda
15. 09. 2002
Dát tip
Ma to skvelou myslenku ale vic by se mi to libilo jako poezie... melo by to vetsi silu...

unseen
07. 08. 2002
Dát tip
Možná není špatný nápad psát ji neviditelným inkoustem....

Armand
06. 08. 2002
Dát tip
v těch větách to nevyznívá tak pateticky :))) Možná to není špatný nápad psát sladkobolnou lyriku v próze :)))

Keba
05. 08. 2002
Dát tip
tak tak...

Snad by to šlo zkusit nějak zformovat do slok...

tassa
05. 08. 2002
Dát tip
Mně se to líbí takhle ve větách:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru