Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neprojde

17. 03. 2000
3
0
1918
Autor
Laďa

Víš, venku prší a já se snažím psát prstem po okně. Moc mi to nesvědčí, můj prst zebe, ta zima zebe, studí mě až do špičky paty a trápí mě v koutcích duše. Trápí mě kilometry na mapě oken, trápí mě, že jsi v tom druhém světě. Skrýváš se za oknem a vypadáš jinak, vypadáš skvěle v piruetách mlhy. Mé ruce protkly okenní hladinu, chci se tě dotknout a ty krok zpátky uděláš. Mé tělo mřížemi neprojde. Malé dítě roztáhlo prstíky, ale mé tělo mřížemi neprojde!
Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*Neprojde: "Skrýváš se za oknem... až ...v piruetách mlhy"-úúúžasné ... poseldní dvouřádka je taky moc povedená ... zavolej a příjdeme Ti na pomoc s těmi mřížemi, hm? ... opravdu hezké ... mimochodem mám rád explicitní texty ... jen máš zase spletenou katgorii, ma petite ... jem moc potěšen touhle bášniškou ... Lyrykú: co jsi to za zedníka? ;o) bebitkó: hlavně o to cej Laděnce vědět, následky kousání pilníku bývají děsivé, víš? *o) m.

Corbiere
22. 06. 2000
Dát tip
Někde uvnitř souhlasim s Lyrykem,ale vím jak se člověk může cejtit smutně ...

Kyslik
27. 03. 2000
Dát tip
v okamihoch stojim a dychom, ktory len tebe patrit mohol, rosim priehladne neprepustno...

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
líbí

Zapeču Ti do koláče pilníček na ty mříže, ju? :-))

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
Ju, bebitko, dík.

zolli
18. 03. 2000
Dát tip
děkuji za pěkné verše. LYRYK říkáš: „Na křídlech lásky přeletěl jsem zeď, let lásky ni hradby nezastaví a příbuzní mi nezabrání...“

Miroslawek
17. 03. 2000
Dát tip
Jo, jo, Laděnko, o tomhle jsme asi právě dnes mluvili.

Bára Braun
17. 03. 2000
Dát tip
Laděnko...to je krásný.....a ty "piruety mlhy...mé ruce protkly okenní hladinu"... to je fakt moc krásný...dík

Lyryk
17. 03. 2000
Dát tip
S láskou projdeš i zdí :-)

Sluníčko
17. 03. 2000
Dát tip
Já vim, že to dokážeš!

Print
17. 03. 2000
Dát tip
Neudělám krok zpátky...!!!!!:-)

Laďa
17. 03. 2000
Dát tip
Miroslawek: Tys mě asi na to naladil. Bára: Dík Lyryk: Já vím. Ale bez něj je mi smutno. Sluníčko: Ještě chvíli budu natahovat ruce a pak ty mříže prostě rozmlátim. Printe, ty šibale.

Merle
17. 03. 2000
Dát tip
jojo...

Máša
17. 03. 2000
Dát tip
Mam pocit, no úplně stejný jako v basni. Je moc pěkná.

Jákob
17. 03. 2000
Dát tip
pěkné

Stepca
17. 03. 2000
Dát tip
Je to výborné. Nevím jestli to tak můžu napsat, ale zdá se mi, že je všechno dokonale funkční a vystihující. To je asi tím, že to s tebou psal život. Tip ťala tip... Mě se to stalo taky. Napíšu to...

Silvinka
17. 03. 2000
Dát tip
Je krásne ako sa jeden pocit dá opísať mnohými spôsobmi. Ja som o tom tiež písala, ale od Teba je to opäť originálne. :o) Tip!

Hackman
17. 03. 2000
Dát tip
každý máme v sobě okno, je zavřené, zamřížované, ale jednoho dne se ho jen tak lehce dotkneme, jakobychom ani nechtěli a ono se otevře a....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru