Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válčící romantik

17. 03. 2000
0
0
1490
Autor
BLOOSEN

Život je někdy boj.....

Já nemám šanci klidně žít, musím meč svůj zakalit. Tím mečem se teď budu bít a kdo by mě chtěl zastavit, ten musí své srdce nastavit. Pak teprv ztichne boje ryk a z válečníka je romantik. Však za čas přijde nový boj, romantik opět nosí zbroj, než se někdo zastaví a srdce své mu nastaví. Pak zas odloží svoji zbroj do doby než přijde další boj. Proto nemůžu klidně žít a musím meč svůj zakalit.
Dablice1
11. 06. 2004
Dát tip
¨To je nádhera!!!!!!!!!!!!!!!Moc se mi to líbí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Málem sem se u toho rozbrečela!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pa A.nick.a

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
smutný

clovrdik
21. 03. 2000
Dát tip
král a klaun ... :-)

Merle
20. 03. 2000
Dát tip
žolli: má široká ramena tě skryjí jako nic ;-)))))

zolli
18. 03. 2000
Dát tip
Meče, steče čas se vleče prosím v kleče nechej děvče! Jsem mazaná, když tě neuprosím, schovám se za Merleho.

Print
17. 03. 2000
Dát tip
Kalí se mi zrak!:-)))))))))) Ale nebojim se, nebojim!!!:-)))))))))))

Laďa
17. 03. 2000
Dát tip
Ne nadarmo do romantismu patřili rytíři.

Laďa
17. 03. 2000
Dát tip
Ne nadarmo do romantismu patřili rytíři.

Merle
17. 03. 2000
Dát tip
cha, já mám taky meč, nuže: Kryj se srabe... :-))))

Jákob
17. 03. 2000
Dát tip
Nastavuji své srdce ..

Stepca
17. 03. 2000
Dát tip
Hele. Já myslím, že ti postupem času (pokud bídně nezhyneš :-)) nezbude nic jiného než být "jenom" romantikem. Jseš pojištěný? :-)

Stepca
17. 03. 2000
Dát tip
Hele. Já myslím, že ti postupem času (pokud bídně nezhyneš :-)) nezbude nic jiného než být "jenom" romantikem. Jseš pojištěný? :-)

Silvinka
17. 03. 2000
Dát tip
Ja sa Ti do cesty síce nestaviam, ale kľudne sa dám i prebodnúť ak sa mi podarí Ťa prehovoriť, že romantike krvavý boj nesedí, stredoveký rytier! :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru