Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach

09. 08. 2002
3
0
976
Autor
krychlik

Oči ďábla...

dvě světýlka

za závěsem

 

Spoutaná strachy

a zvědavostí

bojím se ohlédnout

vidět mu do tváře

pochopit?

 

Už se rozednívá

skutečnost

se stává snem

usínám

a těším se

na příští noc

                      staletí......


Fil
11. 10. 2003
Dát tip
To jsou mi ale věci ...bojim bojim...:-)

krychlik
14. 04. 2003
Dát tip
Barbar - dostal jsi mne :-))

Barbar
13. 04. 2003
Dát tip
Taky máš tak blbě postavenej plynovej kotel? BARBAR

krychlik
08. 09. 2002
Dát tip
No, někdo ví a jiný tuší... :-)

Pája
29. 08. 2002
Dát tip
mně připadá nelogické i: spoutaná strachy a zvědavostí...protože podle mě zvědavost nespoutává (pohyb).... no..i když...je to možná jen zajímavý "nový" pocit už se rozednívá....skutečnost...se stává snem: to je jako v tvé předchozí básni (vedne sní) ....(také zajímavá myšlenka rozednívání skutečnosti :-) )... a v noci staletí jsi lovila?....:-) co jsi lovila? a proč strach?

Pája
29. 08. 2002
Dát tip
omlouvám se za pitvání...zajímá mě to...:-))...

Mpj
11. 08. 2002
Dát tip
...no, nevim, jestli bych se po tom těšil na další noc ;-)

kecyblil
10. 08. 2002
Dát tip
Jsem unavený, přečetl jsem toho víc než je zdrávo. Ještě ale nepůjdu spát. Ještě budu párkrát necitlivý. A to nejprve zde: Říct, že nic nevíš možná není nejtaktnější, ale vzhledem k těm dojmům Armandovým by se to skoro slušelo. Ďáblovi oči jsou světýlka za závěsem? A ty se bojíš ohlédnout a vidět mu do tváře? Ďábel má tedy obličej za oknem i za tebou v místnosti. To by šlo. Nelíbí se mi ta ta noc staletí, je to blbost. Podle mě nevíš nic.

Litochowitz
09. 08. 2002
Dát tip
já už strach nemám..........

Armand
09. 08. 2002
Dát tip
***** skvělé... a to hlavně obsahově.. zůstal jsem zírat... mám dojem, že leccos víš .-) a to je dobře :) +avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru