Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snekum

08. 08. 2002
4
0
601
Autor
Lucyena

Kdyz prisi a clovek zavre oci a tise posloucha, slysi kapky dopadajici na ulity sneku. Protoze prave kdyz prsi, sneci vylezou z domecku a raduji se z te vlahy kolem a z barev ktere jsou daleko jasnejsi nez obvykle. A schazeji se na tajnych mistech o kterych zadny zivy clovek nemuze vedet a pozoruji duhu odrazejici se v kapkach zachycenych na koncich listu. A kapky dopadaji na jejich zada a rozehravaji se jako tisice malych bubinku v rytmu sneciho soulu. A oni zpivaji sneci pisne, a vypraveji si sneci balady a basne. A pak kdyz uz jsou unaveni, zacnou si vypravet prihody ze zivota. Jak jen o kousicek je minula zablacena bota nebo kolo automobilu. A jak kolem nich prosla divka a poprala jim dobry den. A kdyz budete chtit sneky udelat stastnymi, priste az nejakeho uvidite spechat pres cestu, lehnete si na zem a polibte ho. A on az zase bude prset, bude o vas svym snecim pratelum vypravet s vasni a oni budou potichu naslouchat, plni uzasu. A pak si o vas budou zpivat sneci pisne a vypravet sneci balady. O vas, o lidech kteri si vzdycky najdou cas na to aby polibili na ceste sneka.


Cafu
13. 02. 2003
Dát tip
děkuji za polibek, políbila jsi šneka..

Francois
09. 08. 2002
Dát tip
Líbí. ***

Terry
08. 08. 2002
Dát tip
Moc líbí!*

pssssst
08. 08. 2002
Dát tip
Peknyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru