Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Múza

10. 08. 2002
1
0
987
Autor
crique

Za oknem mi snezi,

                       zase bude svezi,

sen ktery ti necham zdat,

                      patrim k muzam-to jsem ja...

 

Tajne si mysky spitaji,

                o tom co muzy delaji.

Muzy ty lasku neznaji,

                 vchazi jen do snu...potaji. 


Petříček
02. 09. 2002
Dát tip
A já ti vlípnu TIPA

Astalavista
10. 08. 2002
Dát tip
Jéžiš, to je rýmování.... jak z reklamy na Poděbradku:))))))

crique
10. 08. 2002
Dát tip
Astalavista: :)))) -asi maš pravdu, stane se no. Přiště se polepším,ju?

Astalavista
10. 08. 2002
Dát tip
Ju!:)

Glass
09. 08. 2002
Dát tip
Je snad láska umění to co zamilovaní k dívce?

crique
09. 08. 2002
Dát tip
Glass Ano, láska je určitý druh umění, a patří k těm krásnějším.... to láska vlastně dělá umění

Glass
08. 08. 2002
Dát tip
Jak mi tedy vysvětlíš mou lásku k múzám?

crique
08. 08. 2002
Dát tip
Múzy znají jen lásku jiných. Samy se však zamilovat nesmějí.... Pak by totiž nemohly být inspirací pro mnoho básníků, malířů, sochařů, hudeníku........:))

Glass
08. 08. 2002
Dát tip
A co když nás vlastně milují všechny? Co když jen lenost v nás nám brání psát pořád.... Život je jen umění a múzy jsou tak krásné!

crique
08. 08. 2002
Dát tip
Jenže nás- múz málo, a lidí kteří chtějí tvořit je spousty. A kdyby každá múza poznala lásku a zamilovala se, co by se pak stalo s těmi, pro něž by už inirací býti nemohly? Ale možná máš pravdu..možná že vlastně všechny múzy milují, jenže svou lásku nemúžou dát jen jediné bytosti a tak také od tébytosti čekat stejnou nebo větší lásku....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru