Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kontemplace

12. 08. 2002
4
0
1818
Autor
Backdoorman

Čím jsou disonance tvrdší tím více se blíží k harmonii....nebo tak nějak.

Kontemplace

 

Vše velké nesmírně platí za svoji výlučnost

Ze stromů prýští krev když míza zasychá

 

To nám je krve líto avšak lesem pohrdáme

Proto je jediným přítelem skal ozvěna

 


Čolito
16. 08. 2002
Dát tip
líbí se mi to přirovnání*

Backdoorman
13. 08. 2002
Dát tip
No kdo by to tak psal??? Jasně, že já.... a o tom estetismu mě tam poučoval nějaký neznámý bezprdelní fašista......

Nuitík
13. 08. 2002
Dát tip
Mea: nejsi v tom sám :o)) ale co moc se mi to líbilo*

Backdoorman
12. 08. 2002
Dát tip
Díky za kritiku !!!! Ta krev může být to co je ,,naše´´, ale les je všechno okolo. To co třeba není úpně v pořádku, ale přesto se o to nikdo nezajímá.... Když mi třeba zemře příbuzný, jsem z toho hrozně oddělanej, ale když zemře někdo cizí, tak si jenom řekneš: ,, No co tak umřel.´´ Myslím si, že každého jedince se týká vše co se děje na jakémkoliv místě vesmíru a vše po objektivní stránce hodně důležitý...já zase kecám.....

Dabi
12. 08. 2002
Dát tip
Bezvadně zpracované zamyšlení...děkuji Můj upřímný t*

Dabi
12. 08. 2002
Dát tip
avi:o)

kecyblil
12. 08. 2002
Dát tip
Nechápu poslední verš. Mohl by být metaforou umělce a díla, ale to se sem nehodí a stejně by to nebylo vyvozeno. Jinak bych řekl, že lesem nepohrdáme. Jen na sebe nemůžeme vzít jeho utrpení, a tak se stáváme cyničtí. A cynismus a pohrdání vyvstávají podle mě z téměř opačných pocitů.

Mea
12. 08. 2002
Dát tip
Já sem blbej, ale muj kapesní slovník cizích slov taky, tak v tom aspoň nejsem sám a oba by nás zajímalo, co to je desonance, tuším, ale to mi nestačí :o)) Za báseň a myšlenku hlavně TIP!

Backdoorman
12. 08. 2002
Dát tip
Budu svině a neprozadím víc než že je to citát od Beethovena a použil ho V. Holan ve svém lyrickém deníku z let 1948-1953 nazvaném BOLEST....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru