Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lesní modlitba

13. 08. 2002
2
0
1105
Autor
Pospi

Zvedni se a následuj své kroky k lesu.

Než vejdeš mezi klidně se komíhající stromy, zastav se.

Vzdej úctu!

Teď vejdi. Po pár krocích se zastav, poslouchej. Jak ti stromy pějí svou píseň ticha a klidu. Nikdo ti nic neříká, neporoučí.

Však chování své podřizuj majestátu.

Tak sedni si nebo lehni snad, pozoruj koruny vysokých stromů proti modré obloze. Azurové nebe protíná větve a dopadá na tebe. Seš součást lesního společenství.

Můžeš se klidně zamyslet nad věcma, který můžeš řešit jen ty sám.

Tichá moudrost tvému rozjímání dodá.

V pasivitě si připadáš – nic jinýho nechtěj.

Buď rád, že ještě žiješ!


BuddyO
28. 07. 2003
Dát tip
Když mluvíme o tý chatě, tak jestli to někdy vyjde, musíme zase vyrazit.

BuddyO
28. 07. 2003
Dát tip
Teď k tomuhle dílu. Abych byl upřímnej, tak tohle není zrovna můj styl. Ale někomu se to třeba bude i líbit. Jen piš dál, ať si můžu zase něco přečíst.

Lovecraft
09. 01. 2003
Dát tip
Zdar Pospi. Je to docela dobrý. Když to čtu, vzpomenu si na tvojí chatu.... Jinak se měj. (Asi tip)

Beezer
09. 12. 2002
Dát tip
Po přečtení na mě padle taková docela melancholická nálada. Je to dobře nebo špatně? Každopádně docela hezký.

Mahoney
15. 08. 2002
Dát tip
papouch: no já nevim, a co potom s tim řízkem? já zas tak často s sebou na procházky pejska neberu... :)

Mahoney
14. 08. 2002
Dát tip
každý má svou vlastní, jedinečnou cestu.. já sedávám u vody, u řeky.. krel: není to o místě, je to o tobě, o tvém prožívání, o tvém způsobu vnímání, o tvé ochotě být a existovat určitým způsobem.. není to nikde venku, není to v místě; to místo existuje v tobě a jít tam můžeš kdykoli a kdekoli (odkukoli) ..snad jen na některých místech, v nějaké době je to jednodušší - ale to místo a čas je pro každého jiné: pro někoho je to skála při východu slunce, pro jiného paseka za úplňku.. a pro někoho třeba odpolední náměstí plné spěchajících lidí.. nezáleží na tom - když půjdeš dovnitř, najdeš to..

papouch
14. 08. 2002
Dát tip
kousek (severně) od Brna takové místo je, v Bílovickém polesí a skutečně se jmenuje Lesní motlitba ale ten popis zde je tak obecnej, že teda nevim :-))

Pospi
14. 08. 2002
Dát tip
Hele, fakt sorry. jsem tady tak nějak novej a nevěděl jsem kam to mam zařadit. POspi

Wopi
14. 08. 2002
Dát tip
To nic, Pospi, jasně, že se nováčci neorientují - je toho tady dost ke vstřebávání - jen jsem Tě na to upozornil, že se takhle dostáváš na titulní stranu.

Krel
14. 08. 2002
Dát tip
mahoney: nemám co dodat...

papouch
14. 08. 2002
Dát tip
... a nejlepší je, když přijdeš na takovou lesní mýtinku - studánka zurčí, ptáčkové štěbotají, koruny stromů ševelí.. - tak nejlepší je sednout si na pařez, vybalit z alobalu řízek a pustit se do něj..... !!! :-)))))

Krel
14. 08. 2002
Dát tip
papouch...ani jsem nemusel dočítat a bylo mi jasno:-))))

Krel
13. 08. 2002
Dát tip
ale proč? takové místo bych hrozně rád našel...

Wopi
13. 08. 2002
Dát tip
to je možný - ale najdeš tady tu cestu? a je správný, dostávat se takhle na výsluní úvodní strany?

Wopi
13. 08. 2002
Dát tip
a odsunout tim např. fotky z velkýho písmáčího setkání? :/

Krel
13. 08. 2002
Dát tip
já nevím...neprožívejme to tak...co vy na to...ty fotky jsou gut, ale stalo se...a tohle místo je super...

Wopi
13. 08. 2002
Dát tip
Prosím, změň kategorii. Tahle je určena na upozornění a objevuje se v upoutávkách na titulní stránce. Pro svůj text bys měl zvolit něco z kategorie próza.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru