Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

věnovaná III

Výběr: Lyryk, hermit, Stanislav_Vašina
19. 08. 2002
14
0
3672
Autor
unseen

III proto, že první věnovanou dostala Olina a druhou Carodej, i kdyz se vlastne věnované nejmenovaly, ale to je jedno... :o)

Když kauzy poetické atrofie,

Alzheimer slov, syfl metafor,

Línavost zvuků, básní leukémie

Akutně hrozí, který as tvor

Inspirace plný nabídne máz?

Samotná múza to pozvedne hlas!

 

Kostela veršů zvon když neodbije,

Ave básníkům nepěje sbor,

Loutna mlčí, Orfeus melodie

A rytmus ztratil, kdopak ten mor

Invencí zažene, zachrání nás?

Samotná múza to pozvedne hlas!

 

Kdo surovou podstatu poezie

Andělský dovede přetvořit v chór?

Lahodný nektar myšlenek  kdo vlije

Armádě žíznivců do amfor,

Imaginací kdo prosvětlí čas?

Samotná múza to pozvedne hlas!

 

Parnasu posle, každičký pór

Impulsy krásy hlaď - život jde snáz.

Šarmantní múzo, jen pozvedej hlas!

 


Seregil
23. 09. 2002
Dát tip
.. smekám .. *!*

unseen
06. 09. 2002
Dát tip
hele, jesli máte někdo nějakej kontakt na kalais, tak jí to třeba jako pošlete....mi přijde divný, když jeden z mála lidí, kdo to ještě nečet, je adresátka :o)

Wiki
06. 09. 2002
Dát tip
unseen..ona tu teď delší dobu není....škola, chmel atd :-) avízko dostala :-)

Merle
06. 09. 2002
Dát tip
kdybys to napsal před pár dny, posílal jsem jí balíček, a mohl jsem to přihodit..

Petula
05. 09. 2002
Dát tip
«*» |||-_-|||

LaFemme
31. 08. 2002
Dát tip
co dilko to uspech:-) Ale netipuju, bot napsany byli i lepsi:-)

espanolka
21. 08. 2002
Dát tip
:)

Pája
21. 08. 2002
Dát tip
*

tak to je hodně dobrý *****

miklunka
20. 08. 2002
Dát tip
:*o)

Armand
19. 08. 2002
Dát tip
***** :)

unseen
19. 08. 2002
Dát tip
Armande, dnes jsi neobvykle hovorný :o)=

Armand
19. 08. 2002
Dát tip
Dnes jsi, příteli unseene, neobvykle Toreadorský... až mi zvoní v uších! :))) Toť ovšem poklona jest - to rozhodně .-) Dojmu silného nabývám, že ačkoliv "narozen" ve znamení Nosferat, ascendentem silně v Toreadoru vymáchán byls! .-)

unseen
19. 08. 2002
Dát tip
Jdimiž s Toreadorským ascendentem k šípku, potvoro noční! Což splodiny mé dostatečným důkazem toho nejsou, že co uměním vpravdě nazýváno být zaslouží, jest bezpochyby vždy původu Nosferatského? ;o)=

Wiki
19. 08. 2002
Dát tip
!!**!!

Armand
19. 08. 2002
Dát tip
unseen: Ó toť vskutku brilantní vtip! Bravo! :))) "bezpochyby" díš? No, pochyb leckterých nadál bych se vůkol tvrzení Tvého, nicméně ubrati ti nelze značnou měru schopností, jež i mnoha Toreadorům odepřena byla a je. :) Umění původu jest všelikého a někdy nečekaně vyplave i odkud by jej nikdo nečekal. .-) V tom jeho kouzlo, mimojiné, spočívá. Skutečný Toreador má ony jedinečné schopnosti rozpoznati pravé od falešného. Tvé pravé jest.. a tak ptám se... ty pravý Nosferatu jsi? :)))))

Lyryk
19. 08. 2002
Dát tip
velmi potřebné, mluví dost potichu .-)))

večernice
19. 08. 2002
Dát tip
tip pro všechny múzy, které našlapují měkkce, a pro básníky jimi políbenými :)

unseen
19. 08. 2002
Dát tip
Armand: Nikomu neradil bych otírati se o pravost Nosferatství mého, anžto sám při ranní toaletě musím síly veškeré napnout´, bych zděšeně od zrcadla s kříkem neutekl ;o)= Než co po kráse těla, když šťastná existence číms jiným podmíněna jest. A konto mé bankovní zaplaťkain tučným zdá se :o)))))

Yenn
19. 08. 2002
Dát tip
Kouzelne, tak dovedne skloubit hravost s pathosem, aniz by to vyznelo ironicky :)

Armand
19. 08. 2002
Dát tip
unseen: Ah! Pak již pochyb žádných nechovám, neboť zrcadlo ranní vskutku strašlivým netvorem bývá, svědkem bezedných hrůz. .-) A konto Tvé ať nerušeně vzkvétá - přeji Tobě - ať už v zrcadlo své zříš - či v svém jsi hrobě... :)

unseen
19. 08. 2002
Dát tip
Koukám, Lyryku, že Tobě villonoviny vyslověně sedí :o)))) Yenn. Ironie? Co je to? :o)))

Merle
19. 08. 2002
Dát tip
ano, to je celá ona :) ba ba...

Yenn
19. 08. 2002
Dát tip
Unseen: Číst pouze Tvé reakce zde pod dílem a nikoli dílo samotné, soudila bych, že ironie je (alespoň v tomto konkrétním případě) "přirozený stav bytí" :-)

unseen
19. 08. 2002
Dát tip
Já Ti nevím, Marle, říkat jí baba, to je snad přehnané :o) Yenn: (tady si představ naprosto neviný smajlík říznutý pohledem typu "nevím o čem je řeč")

Yenn
19. 08. 2002
Dát tip
Ano, tenhle typ pohledu nasazuje moje dcera po dotazu, kdo vyjedl cukr z cukrenky a misto nej tam dal bile kostky z lega.

Merle
19. 08. 2002
Dát tip
'nsee: přecijenom už je to skoro velká holka... pro tentokrát zamhuřme oko ;) Yenn: ty mu nevěříš? vždyť je tak nevinný...

unseen
19. 08. 2002
Dát tip
Yenn: Klobouk dolů před Tvou dcerkou - já hňup tam vždycky nechal jen absenci kostek cukru :o)

Yenn
19. 08. 2002
Dát tip
Merle: Nevinným nevěřím už z principu :)

hermit
19. 08. 2002
Dát tip
bezva t v

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru