Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O krali s Uranovou korunou na HlavJe.

20. 08. 2002
2
0
913
Autor
Palo

O@o

      O KRALI S URANOVOU KORUNOU NA HLAVE.

      

  Za sedmero nuklearnimy reaktory, za tremi postovnimy urady a za jednim pracovnim.......zil byl kral s Uranovou korunou na hlave.

  Ten kral mel tri dcery. Prvni se jmenovala Cecilka a delala do showbussinesu......zpivala bozskemu Kajovi krovi. Druha byla Frantiska, ta zkousela take umeni, delal grafitti na Smichove, na vagony apod, byla velice oblibena u mistni policie.Treti se jmenovala Svatava.....ta se angazovala v nataceni pornofilmu, rikala, ze chce byt jednou znama tolik jako Frantisek S. ( urcite ho znate ).

  No a kral se rozhodl, ze je vsechny posle do sveta na ucenou.....a devcata sla. Daleko nedosly, sedly totiz do spatneho vlaku, dojely do sousedniho Nemecka, tam byla odchyceny, prodany do otroctvi sefovi turecke mafie, a jestli neumrely, tak ziji dodnes.........

            

                     Spete sladce deti, to je konec pohadky, zazvonil

 

 

                      telefon. Byl to kral na mestskou policii pro Prahu 5, ale nic se nestalo, proste mu to polozili, mno.

 

                                                                         Vas kouzelny Dedetscheck.


LaFemme
26. 08. 2002
Dát tip
"brutalni pohadka, ktera me pobavila:-}

Krel
22. 08. 2002
Dát tip
chm:-)))

Palo
21. 08. 2002
Dát tip
hihi,dik za pusinku,neglizze :)

Negližé
21. 08. 2002
Dát tip
rádo se stalo...hlavně mne dostal ten Ddetschek..znovu se hihňám...

Palo
21. 08. 2002
Dát tip
jen se hihnej,to bude muj hlavni cil tu,rozhihnavat........ja nejsem moc na poezii,takze budu patlat akorat takovyhle blbosti jako je toto. :)

Negližé
21. 08. 2002
Dát tip
Příště bych prosila něco o Babitschce...

Palo
21. 08. 2002
Dát tip
Dobra tedy, pokud mi fantazie dovoli splodit neco podobne odpudiveho jako tahle pohadka..........pak ta pristi bude s Babitschkou. Slibuju,jako ze se Franta Wocilka jmenuju.Neglizzko. :)

Danny
21. 08. 2002
Dát tip
jejda mane to je ale ptakovina... ale celkem prijemna :]

CLandestina
21. 08. 2002
Dát tip
a svitili jim oci? A kolik meli Dedetschecku rukou a hlavicek? Chjo, ja chci pokracovani....

skromna
20. 08. 2002
Dát tip
o@O :-))))))))))))))))))))) *g*

Negližé
20. 08. 2002
Dát tip
Tak to je síla.Tip a pusnku k tomu!

Negližé
20. 08. 2002
Dát tip
Pardon,pusinku.Ještě jednou jsem si to musela přečíst.Silný zážitek.

Joohankaa
20. 08. 2002
Dát tip
Tak tohle zkusim precist nejakymu diteti... Uvidime, jak se bude tvarit :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru