Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Final destination

23. 08. 2002
2
0
1942
Autor
Indy

To sem takhle před čtrnásti dny přišel celkem vyladěnej na Kváďák (nejhezčí děčínská vyhlídka) a chvilku tam rozjímal nad všim možnym i nemožnym. Když sem odcházel nálada byla ta tam a nakonec mi na papíře vyvstalo tohle. Něco tak odporně pesimistickýho sem snad eště nenapsal.

Jsi kaňon v němž se umírá

jsi Slunce které usíná

za masou hor a skal

kde nechat chci svůj žal.

 

Netušit víc žes kdy byla,

netušit víc žes kdy žila

smutek jen měs přinesla

víc nic a hneds odešla.

 

Zapomeň už na mě

stejně jak já ne Tebe.

Jsi z citů nejvíc bezcitná -

Lásko! Už Tě nechci znát.


indibass
01. 08. 2005
Dát tip
massacrossec

Klárka
23. 03. 2003
Dát tip
nojo, to vona dělává, když končí.

Indy
10. 03. 2003
Dát tip
Klárka: Nooo, je to celkem hezký. Jenom mi to trochu příde jako by se mi ta m rcha láska vysmívala rovnou do obličeje.

Klárka
07. 03. 2003
Dát tip
Jsem propast pro smrt spočtená jsem hvězda nejmíň vzdálená za zástupem těch vysokých, na kterých nezůstal tvůj smích. Zapomeň dokonale. Smíš. Nikdy jsem nežila. Vždyť víš! A smutek, co se prostírá... je moje v tebe nevíra! Říkáš mi, že jsi zapomněl? A přesto básníš o mně? ... žel, jsem oboustranná mince, citu na líci dost a rub v bezcitu.

Indy
21. 10. 2002
Dát tip
Tož pardón, ale zrovna mě nenapad dobrej název v češtině.

Indy
03. 09. 2002
Dát tip
horák: ...but I can't help myself and I can't stop myself, I am going crazy...

horák
02. 09. 2002
Dát tip
ale no tak! To je snad prebubertální, ne?

uf!!! a co druhý den ráno? *

Indy
23. 08. 2002
Dát tip
Se sluncem nevim a nálada se moc nezlepšila

to se poddá....:o)))

AHED
23. 08. 2002
Dát tip
Ale ten styl!! měs...hneds...brrrrrrr

Jeanette
23. 08. 2002
Dát tip
** AHED: ten styl tam není sice nijak zvlášť spisovný, ale do textu se podle mě hodí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru