Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Desátá desítka

24. 08. 2002
1
0
1162
Autor
Muawijhe

Citáty známé i neznámé od známých i neznámých.

Židovská přísloví:

 

Hrůza jak ti lidé dnes žijí! Není divu, že umírají tak mladí. Narazíte-li na staršího člověka, pak jistě pochází z dřívější doby.

Kozel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, hlupák ze všech stran.

 

Marc Chagall:

 

Není nic těžšího, než se vyvarovat překážky.

 

Truman Capote:

 

Mladá generace si dnes váží stáří. Ovšem jen pokud jde o víno, whisky a nábytek.

 

Jerome Klapka Jerome:

 

Nejlepší politika je mluvit vždy pravdu - pokud ovšem nejste vyjímečně dobrý lhář.

My,  mužové, potřebujeme ke svému blahu žen a ženy zase krásné šaty.

 

Alexander Roda Roda:

 

Není dobré pro ženu, má-li více milenců - jeden se pak spoléhá na druhého.

Libušiny bojovné dcery si odřezávaly ňadra, aby mohly lépe střílet z luku. Jen ten, kdo zná bujný vzrůst českých žen, dovede ocenit velikost této oběti.

Kletba umělce - je-li po celý život posuzován lidmi, kteří mají méně fantazie, vkusu a citu než on.

Hloupost je nejen dědičná, ale bohužel také nakažlivá.

 

 


Krel
24. 08. 2002
Dát tip
:-)

Whelp
24. 08. 2002
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru