Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úteky

Výběr: Naso
26. 08. 2002
11
0
1919
Autor
reya

okamžik zšerenia,

 

chvíľa útekov,

 

od istôt,

 

od plotov.

 

 

 

okamžik svitania,

 

chvíľa návratov,

 

od mostov,

 

od vl(a)kov.


revion
23. 11. 2003
Dát tip
výborné...*

Kovi
12. 05. 2003
Dát tip
*

_iris
23. 09. 2002
Dát tip
*

cvok
05. 09. 2002
Dát tip
utek od plota sa mi velmi paci, navrat od vl(a)kov tiez okamzik je asi okamih, ale na ceskom serveri je to jedno

reya
04. 09. 2002
Dát tip
ax nie bix, :-) ja som myslela len, ze rozne slova v nas vyvolavaju rozne pocity. zda sa mi tej debaty uz prilis. beriem tvoju kritiku na vedomie.

reya
03. 09. 2002
Dát tip
kritika je fajn, aj ked pri nej neskacem meter 20 :))), takze, nas nazorovy rozpor je cisto subjektivny, mne vlaky a vlci idu k sebe. :)

Bix
03. 09. 2002
Dát tip
Preto, ako som ju napísala alebo preto, že som písala kiritiku k dielku "Nestojí o hlubší kritiku" ? :o)

reya
02. 09. 2002
Dát tip
bohuzial Bix, teraz sa budem tvrdo branit. vlci, to dive zviera v nas, co sa vzpiera voci vsetkym normalizaciam. a vlaky, to volanie dialok, nikdy si ho nepocula vo vetre? to je moje, to si nedam. ale tvoje vyhrady voci zatvorkam si rada vypocujem. :-)

Bix
02. 09. 2002
Dát tip
mne by tam totiž sedeli len VLAKY bez zátvorky :o) chápem, že sa to tam ponúka, ale vlaky mi ladia aj k ostatným obrazom, ktoré sa mi tu asociujú úteky, ploty, šero, šeď, mosty, návraty vlk iba pri tej šedi - jednoducho, atmosféra, ktorú tu cítim, vlka neobsahuje :o)) môj čisto osobný dojem - inak super ( kritika je to nato, aby sa odmietala :o)))))

Gastarbajtr
30. 08. 2002
Dát tip
*!

Bix
29. 08. 2002
Dát tip
tej zátvorky na konci je možno škoda hoci nemám rada genitívne spojenia, tu sa hodia, je to správne pomalé a predelené, každé slovo dopadá, najviac ma zaujalo spojenie od plotov...čoho sa držíme, kde sme doma to je dôkaz, že málom sa dá veľa

Francois
28. 08. 2002
Dát tip
Pěkné. *

Naso
27. 08. 2002
Dát tip
podarené. má to myšlienku zakotvenú v ľudskej prirodzenosti (potreba útekov a návratov) a vlastne aj kus poznania, lebo tento proces (od istoty /rutiny?/ k dobrodružstvu a poučený /spálený?/späť ku istote) prispieva k sebaspoznaniu, k múdrosti, k sebareflexii. Tak veľa na takom malom priestore... Paráda! Stačí iba heslo noc a deň (teda šeto a svitanie), pár symbolov ako mosty a vlaky a štylistická barlička v podobe zátvorky, ktorá dokresľuje upíriu, vlčiu, zvieraco-pudovú podstatu človeka. zaraďujem do nášho klubu a tipovýber!

reya
27. 08. 2002
Dát tip
vo vlaku nekouše, prebehol všetky mosty, obrusili mu drápky, stretol spriazdnené dúše. odišiel vlakmi, tam, kde ho sloboda nakŕmi, naplni mu oči dobrým zvieraťom, už neni divný, je sýty. :-)

Lyryk
27. 08. 2002
Dát tip
.-)

Krel
27. 08. 2002
Dát tip
hezké..

Rowenna
27. 08. 2002
Dát tip
Tak tahle je dobrá.

Orbi
26. 08. 2002
Dát tip
nádhera..chvíle návratu..pěkné!

Lyryk
26. 08. 2002
Dát tip
vlk ve vlaku nekouše .-)

Astalavista
26. 08. 2002
Dát tip
Hezká miniatura*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru