Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fragment z MHD !!!!!!!!!!!!!

21. 03. 2000
0
0
1008
Autor
Erik

Omlouvám se za špatnou kategorii, ale nehodí se to nikam! Dneska jsem Ji náhodou slyšel fragment rozhovoru z MHD kdosi Ji vyslovil, aniž by si uvědomil poetičnost, nebo si ji uvědomoval až moc dobře Možná že si tu poslední větu, (kterou jsem tam musel dodat) taky v duchu pomyslel! Myslim, že by se neměla ztratit pouhým vyslovením! ---- -)- ---- -)- --- -)-

21.3.2000 Fragment A pak jsme se hrozně pohádali byly to spory o ničem Ona se zeptala, jestli nemá na příští zastávce vystoupit Nakonec mi zmizela za zatáčkou až pozdě jsem si uvědomil že teď musím jet až na konečnou sám! .....
Katerina
31. 05. 2000
Dát tip
To fakt nekdo takhle rekl?? To se musi literarne zpracovat :-)) Hadame se o nicem Ztratila se za rohem Na konecnou jedu sam vztekam se a zalykam :-)) ja fakt basnicky neumim!!!

Dany
23. 03. 2000
Dát tip
Eriku ... mně jsi tím udělal radost ... narazíš-li na něco podobného, neváhej to sem dát ... Eternale, Eternale ...

Stepca
23. 03. 2000
Dát tip
Pěkně neuzavřeně si to uzavřel.:-)

Stepca
23. 03. 2000
Dát tip
Pěkně neuzavřeně si to uzavřel.:-)

Eternal
22. 03. 2000
Dát tip
To jsem celý já :o) Žiju maličkostí, každým malým okamžikem, uvědomuji si tak sílu života, proto prostě nechápu proč fragment povznášíš nad hladinu vnímání. Zdá se mě to tak trošku divné, vypíchnout fragment.... mě to nic neřekne, já nedokážu žít jednotlivými fragmenty, musím mít návaznost, možná jiní, asi jsem jiný. Mám rád z maličkostí utvořenou mozaiku, která netvoří jen všední život. Jsem snílek, očekávám víc, pestrou fantazii, to je to po čem prahnu. Omlouvám se, ale tohle je můj názor, nezlob se pokud to je namířené proti Tobě.

Merle
22. 03. 2000
Dát tip
BTW: tohle se dokonale hodí do kategorie ostatní jinak: nic pro mě

Socha
22. 03. 2000
Dát tip
Eternale,co to je? ta kritika samozřejmě.

Eternal
22. 03. 2000
Dát tip
Socha: přečti si tu mou kritiku znovu a znovu, a když nepochopíš, tak zabrus do mých děl, a když přeci jen nic, tak se ozvi, rád to vemu Tvým pohledem :o)

Bříza
22. 03. 2000
Dát tip
Erik: máš cit pro poetickou situaci - o to není sporu - teď ještě - co si s ní počneš ?

Erik
22. 03. 2000
Dát tip
Budu psat bez hacku a carek, protoze mi nefunguje cestina. Brizo: ja jsem si nikdy s celou situaci nechtel nic pocit, jen jsem chtel ukazat, ze pozie nemusi bejt vzdycky vymackana z paty. Ten clovek v tramvaji rekl basen a ani si to neuvedomil. Nepredkladam to tady jako svoje dilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A jestli tou chybou myslis to, ze jsem to napsal sem, pak je mi teda lito (dvojsmysl!). Ale nic ve zlym. (Coz se neda rict o Eternalovi.)

Eternal
21. 03. 2000
Dát tip
Já mám moc idealizovaný pohled, některé výkřiky prostě chápu jen jako výkřiky, a ne literární dílo. Omlouvám se. Možná že jsem iluze, a prodírám se v hrůze, naháním děs lidem propíjím se černým vínem, vímem života a smrti, a to mě asi hodně drtí, stejně jako Tebe drtí nicota. Děs a hrůza když na hlavě vstávají vlasy, když ze strachu padají z očí řasy, a slza má strach z oka vypadnout, Přesto stéká po tváři, a tma v oku září, slova promlouvají z němých úst, tak tu uzdu už jednou pusť, a věř že nikdo neuteče :o)

Anonym
21. 03. 2000
Dát tip
Eternale nic jsi nepochopil!!! Nedrtí mě nicota. Jde o sílu okamžiku! Jde o momenty, kdy se ti mění život a ty si to skoro neuvědomíš. Jestli je fragment jen výkřik pak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru