Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co cítím

10. 09. 2002
1
0
732
Autor
Catrin

      Jeho rty se zmocnili jejích.Na okamžik byla příliš překvapena, než aby pociťovala něco jiného než to, že jeho ústa jsou tak tvrdá a náruživá. Potom jí tělem jako blesk projel úžasný pocit. Nikdy si nemyslela, že by mohla pocítit něco tak úchvatného, tak oslnivého, něco tak nepopsatelného. Jeho rty opět hledaly její a v těle jí vyšlehly plameny a zažehly vášnivou touhu. Jeho paže jí objímaly tak pevně, že sotva dechu popadala. Měla pocit, jako by se její srdce spojilo s jeho a jako by už nebyla sama sebou, nýbrž se stala součástí jeho.Jeho srdce tlouklo na jejím a už nebyly dva lidé, nýbrž jedna jediná bytost. Jeho rty spočinuly na jejích ústech. Líbal jí nejprve na rty, potom jí slíbával slzy z tváří, které jí tekly z nepopsatelného štěstí, které právě pociťovala s ním, nakonec jí líbal na oči. Tato láska byla divoká a vášnivá, byl to prudký oheň, který jí pronikal jako plameny, šlehající až k jejímu vědomí. V tu chvíli si uvědomila co k němu opravdu cítí   Miluji ho ... Miluji ho...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru